vraagje over outlook 2003 - hotmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

larsje26

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2005
hallo iedereen, ik heb een vraagje.

is het mogelijk om mijn hotmail via outlook 2003 binnen te laten komen?? en zo ja, hoe dan? en krijg je geen problemen met hotmail omdat je nooit inlogt daar? (dus dat ze je account verwijderen ofzo)

alvast bedankt.

groetjes lars

email toe passen en de rest wat je op het papier heeft staan van je provider opvoeren.

1. Kies in Outlook 2003 Extra >> E-mailaccounts en klik op Een nieuwe e-mailaccount toevoegen.
2. Klik op Volgende.
3. Kies nu HTTP en klik op Volgende. In dit venster vult u de gebruikersgegevens in voor uw Hotmail account. Let erop dat onder Servergegevens de optie Hotmail geselecteerd is.
4. Klik op Volgende en daarna op Voltooien.

bedankt voor de snelle reacties. had ik nog 1 vraagje,

krijg je dan geen problemen met hotmail?? omdat als je een lange tijd niet inlogt dan verwijderen ze je account daar, of zien ze dat ook als inloggen als je dat via outlook laat binnenkomen.

alvast heel erg bedankt.

gr.

Het openen van hotmail via outlook wordt gezien als inloggen dus daar hoef je je niet druk om te maken

Dat kan maar niet bij alle hotmails. Nieuwe accounts kunnen het niet tenzij je ervoor betaald maar als je een oudere hotmail account hebt is de kans groot dat het wel lukt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan