vraagje over psp

Status
Niet open voor verdere reacties.

dekleinewitte

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2002
Ik had vroeger in de menubalk van psp een icoon waar opstond:JPEG en één met GIF deze dienden om een foto op te slaan.Als je op JPEG klikte kon je ook onmiddelijk de compressie instellen.Nu weet ik niet meer hoe je deze icoontjes nu weer in je menubalk krijgt.Kan iemand mij ff helpen?

zo uit mijn hoofd dacht ik dat het bij Beeld >Werkbalken zat, nogmaals dit is uit mijn koppie dus ben hier niet zeker van

Je kunt dat toch gewoon onder Bestand doen en dan exporteren als jpeg of gif.

Inderdaad ,maar dat weet ik zelf dus ook al.Maar ik weet ook dat het mogelijk is om deze icoontjes in je menubalk te plaatsen zodat je rechtstreeks kan aanklikken wat je nodig hebt.Maar hoe krijg ik deze nu weer in mijn menubalk?

Hallo, volgens mij bedoel je dit. Eerst met je rechtermuisknop op de werkbalk klikken en de rest zoals aangegeven in de bijlage.

Bijlagen

• psp.jpg
    psp.jpg
    31,4 KB · Weergaven: 37
inderdaad rruud dat is nou net wat ik bedoelde. Hoe kan je nou zoiets vergeten he.Ik heb er wel naar gezocht maar kon niet herinneren hoe je die knoppen in je werkbalk kreeg.Hartelijk bedankt voor de info en maak er nog een prettige dag van.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan