Vraagje over verwijderen DCOM

Status
Niet open voor verdere reacties.

Debby123

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2010
Hoi,

Ik heb een probleem met mijn DCOM server process launcher. Die stopt er om de zoveel tijd ineens mee en dan wordt mijn pc automatisch opnieuw opgestart. Nu las ik in één van de eerdere berichten (bericht van Boekanier) dat je DCOM kan uitschakelen met een link naar een website die uitlegt hoe je dat moet doen. Kan ik dit echt veilig doen?

Dcom

Oeps, sorry.
Ben via de zoekfunctie bij deze vraag terecht gekomen en heb verder niet op data gelet.

Geen probleem, men kan je hier ook helpen met terugblik op de andere vraag :)

Dcom

Ik heb het inmiddels toch maar gewoon uitgevoerd want ik word gek van dat DCOM. Ben benieuwd.

mmmm boel sloeg weer vast dus DCOM disabelen heeft ook geen zin. Wie oh wie weet de oplossing???
Ik krijg steeds na onbepaalde tijd de melding dat windows moet worden afgesloten omdat de DCOM server process launcher-service onverwachts is gestopt. Ik krijg dan één minuut de tijd om alles op te slaan. Soms gebeurt het 5 min. na opstarten en soms na een half uur. Ik heb AVG geïnstalleerd en Hitman Pro eraf gegooid. Had ergens gelezen dat het daarmee te maken zou kunnen hebben.

Laatst bewerkt:
DCOM opgelost

Inmiddels Windows XP opnieuw geïnstalleerd en het probleem is opgelost. Wel een wat drastische en tijdrovende manier, maar goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan