Vraagje over video kaart aan schaffen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Zuen
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Zuen

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2007
Hoi ik ben Sven en ik heb nu deze video kaart "Video kaart ATI Technologies, Inc. 3D RAGE PRO AGP 2X (4 MB)" zoals je ziet is 4 mb wel heeeeel weinig nou wil ik een nieuwe kaart halen maar waar moet ik op letten en hoe moet ik het dan instaleren, hoe gaat het in zen werk Groetjes Sven en alvast bedankt:):):)

je moet er op letten of je moederbord een pci Express slot heeft of een Agp slot.
verder moet je er op letten of je voeding die videokaart aankan.

En meer geheugen(ander post) en een nieuwe videokaart (wat eigenlijk niet mogelijk is met agp2X) is deze pc w.s. niet waard.
even doorsparen is mijn advies
Of voor dat geld een tweedehands uitzoeken. Ben je waarschijnlijk beter af en in één keer klaar.
mvg leo

En meer geheugen(ander post) en een nieuwe videokaart (wat eigenlijk niet mogelijk is met agp2X) is deze pc w.s. niet waard.
even doorsparen is mijn advies
Of voor dat geld een tweedehands uitzoeken. Ben je waarschijnlijk beter af en in één keer klaar.
mvg leo

De kaart is AGP 2x. Het kan best zijn dat zijn slot 8x ondersteund. Dan is de HD3850 AGP die onlangs werd getoond in een ander topic een goeie keus.

Beter is het om een nieuw systeem aan te schaffen.

De kaart is AGP 2x. Het kan best zijn dat zijn slot 8x ondersteund. Dan is de HD3850 AGP die onlangs werd getoond in een ander topic een goeie keus.
.

Echt niet.:)
Maar dat wordt pas duidelijk wanneer je de andere post ziet, daar is sprake van pc100
Dus....
Interessante kaart trouwens voor agp, die is geheel nieuw voor mij.
mvg leo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan