vraagje sega rally revo

Status
Niet open voor verdere reacties.

socra

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 nov 2007
Hallo,

Ik heb sega rally revo, en wil het spelen, maar het lukt niet. ik heb alles ge-unzipped,
dan staat er dat ik moet een start.exe eerst openen, dit doe ik, dan moet ik Sega rally launcher.exe openen, maar als ik dit doe, krijg ik steeds een foutmelding. Wat doe ik mis? Ik versta wel niet wrm ik eerst die start.exe moet openen, want dan kom ik gewoon op een scherm waar er opkomt dat het een nieuw spel is door ToeD. Ik kan dit ook niet gewoon afsluiten, moet via ctrl del dit sluiten. Kan iemand mij helpen? Heb al vannalles gedaan

Een beetje meer of duidelijkere info zou prettig zijn. Zoals de foutmelding, welke krijg je precies. Wat heb je allemaal al geprobeert? En waar staat dat je dat zo moet doen? In een nfo bestand? Zo ja wat staat er dan precies.

Welkom op Helpmij.:)

Sega Rally Revo is voor de PSP, als ik zo je verhaal lees lijkt het als of je het in Windows probeerd te spelen. Geef even aan of je het voor de PSP doet, dan kan ik je topic naar die sectie verhuizen.

ja, ik probeer het op pc te spelen. Via rapidshare heb ik dit spel gevonden, en daar staat bij dat het voor PC is. Dus ofwel staat dat mis, ofwel is dit een versie voor pc. Ik heb eerst volledig ge-unzipped, dan staat er dat ik een start.exe moet doen, doe ik, dan segarallylauncher.exe openen, maar als ik dit doe, loopt het mis. dan krijg ik een foutenrapport.Maar das te groot om via een bestand te uploaden hier. Wat ik moest doen, staat gewoon in een textdocument in de zipfiles.
Het is net alsof ik nog ergens 1 bestandje moet veranderen door een crack, maar daar staat nergens iets van.

Het enige dat ik hierover kon vinden is dat er inderdaad een versie is voor de PC en dat de dingen die jij noemt om te moeten doen, kloppen.

Je bent niet de enige met het probleem dat er iets fout gaat. Schijnt dat deze versie is voor 64 bit XP systemen.

Wat je zou kunne proberen is kijken of er een patch voor het spel is. Misschien kan je daarna weer verder.

nja, ik vind niets, Heb er al enkele uren op zitten zoeken, maar toch... maar blijkbaar heeft niemand hier echt een oplossing voor. Denk dat ik het maar gewoon zal deleten en kijken voor een ander spel. Jammer zag er echt een vet spel uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan