Vraagje snelheid computer.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Cray
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Cray

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2009
Goedemiddag allemaal,

Ik vroeg me af of iemand me tips&tricks zou kunnen geven;

Laatste tijd is me computer langzamer aan het worden, en ik keek al of ik moest defragmenteren. Me computer gaf zelf aan dat het niet nodig was, dus ik vroeg me af of iemand me een paar tips zou kunnen geven hoe ik me computer weer een beetje naar de oude staat kan krijgen.

Specs:

RAM: 3GB
Processor: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E8200 @ 2.66Ghz 2.67Ghz
32 BITs.
Meer specs nodig? Laat het me weten!

Zou ik grote programma's en onnodige dingen verwijderen en dan alsnog fragmenteren?

Alle tips zijn welkom, ik wil gewoon weer dat me computer weer wat sneller reageert etc.

MVG:thumb:

Free software om e.e.a. te realiseren
Ccleaner
Defraggler
Hoeveel processen worden er (onnodig) mee opgestart/draaien op de achtergrond?(taakbeheer)
Als je met defragmenteren moet wachten op Windows toestemming/advies wacht je nog lang.
Software die je nooit gebruikt verwijderen!
Edit: Vraag aan de moderator of hij je vraag bij besturingssystemen zet,je zit in het verkeerde subforum (welk OS heb je? XP.Vista.Win7?)

Laatst bewerkt:
Free software om e.e.a. te realiseren
Ccleaner
Defraggler
Hoeveel processen worden er (onnodig) mee opgestart/draaien op de achtergrond?(taakbeheer)
Als je met defragmenteren moet wachten op Windows toestemming/advies wacht je nog lang.
Software die je nooit gebruikt verwijderen!
Edit: Vraag aan de moderator of hij je vraag bij besturingssystemen zet,je zit in het verkeerde subforum (welk OS heb je? XP.Vista.Win7?)

Me OS is Vista, en sorry voor het posten in de verkeerke forum, ik wist het niet zeker dus deed ik het maar in overig.

Zou ik die 2 programma's dan maar installeren en draaien + alle nodige dingen maar verwijderen?

Alvast, bedankt!

MVG

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan