Vraagje??? Vastlopen van de computer...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maik123

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2007
Hallo,

Ik heb een misschien algemene vraag maar zelf denk ik dat het met de koeling te maken heeft. Tijdens het spelen van een spel, zoals sims 2, Mohaa enz... Valt het spelletje uit en valt alles terug in het bureaublad. De computer start niet opnieuw op, alleen het spelletje wordt afgesloten en je staat weer op het bureaublad.
Heeft iemand voor mij misschien een oplossing of weet iemand waar het aan ligt???

m.v.g. Maik

Ik vermoed dat het iets te maken heeft met je applicatie. Ik heb ongeveer het zelfde probleem gehad met een andere applicatie maar dan bij een te warme computer werd de computer opnieuw opgestart.

Heb je geen programma waarmee je de temperatuur kan meten en kan zien of de computer echt te warm wordt.

Ik heb zelf niet al teveel verstand van computers. Me broer heeft er wel wat meer verstand van ik laat hem je antwoord snel lezen misschien kunnen we dan eindelijk het probleem oplossen. Maar bedankt alvast.

Ik denk niet dat het met warmte te maken heeft, want dan slaat de computer meestal helemaal vast of start opnieuw op...

Zijn al je drivers up-to-date geinstalleerd en praten we over een legaal spel?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan