vraagje Zonealarm

• Onderwerp starter Onderwerp starter brbr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

brbr

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2002
Bericht van Zonealarm: ""The firewall has blocked internet access to your computer (tcp port 1025) from 218.253.161.4 (tcp port 3253) (tcp flags: s)"". Mijn vraag: wat of wie probeert bij mij binnen te komen, ik bedoel, zonealarm komt konstant met dit soort mededelingen en het zegt mij ook niet zo veel. Wat moet je blokkeren en wat niet? p.s. Wie weet een goede plek met uitleg en instellingen voor Zonealarm.

Zone Alarm blockt zelf wel alle gevaarlijke aanvallen daar hoef je niks aan te doen. Je kan hooguit een test doen om te kijken of al je poorten dicht zitten op www.grc.com en dan daar kiezen voor Shields UP.....
Verder is het zeer moeilijk zoniet ondoenlijk om uit te vinden wie of wat je nou aanvalt dus daar zou ik me maar niet al te druk over maken. Vaak is het ook nog zo dat een firewall af en toe ten onrechte alarm slaat.
Je kan wel ergens in Zone Alarm instellen dat hij op de achtergrond werkt maar ik weet niet precies waar aangzien ik hem niet meer heb. Er zijn er vast wel die je daar verder mee helpen.

Succes,
Raymond

Ga naar Alerts & Logs. Op het tabblad Main zet je vervolgens Alerts Events Shown op Off.

Guus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan