Vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.

JackBlack

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2004
ik heb zo'n 5000+ jpg plaatjes ongeveer 50 verschillende die allemaal moeten worden vervangen door 1 jpg plaatje ik zoek een manier om het allemaal in 1 command te doen ik heb het al uitgeprobeerd door met dos vb. (C:\windows\desktop\no image\:)replace *.jpg C:\windows\desktop\noimage.jpg
maar ik komt te staan opdracht of bestandsnaam onjuist
dus weet iemand toevallig ook het goede command of een site voor dos ik ben al een paar uur aan het google'en // proberen word er behoorlijk :confused: van

*dont mind the smillies

Laatst bewerkt:
ik heb irfan view al een tijdje als ik multipage images doe krijg ik dat ik op volgende plaatje kan drukken -_- ik wil ze gewoon vervangen kan dat ook met irfanview?

Replace ??

Replace is zover ik weet geen dos commando, rename en\of move wel.

Maar wat wil je precies. Ik ken de extensie JPG alleen als gecomprimeerd plaatje. En hoe wil je 5000 plaatjes in 50 proppen ??

Eric.

Even voor de zekerheid

Ik kan met Irfan view wel multi Tiff's en LDF's maken en ook extract all pages kent hij.

Bedoel je dat ???

Eric.

Ik wil dat 5000 plaatjes die er nu nog verschillend uitzien allemaal hetzelfde worden (hetzelfde plaatje)

Laatst bewerkt:
je bedoelt batch conversion of multi page? met multi page werkt het niet krijg alleen het eerste plaatje goed de rest wat er achter zit blijft hetzelfde
en voor batch conversion heb ik een batch file nodig

Laatst bewerkt:
Nee hoor

Je hebt niets nodig, gewoon aanklikken, opties die je wilt kiezen en IrfanView doet het werk.

Het zal vast ook met een batchfile kunnen, maar dat heb ik nooit uitgezocht.

Eric.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan