vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.

kovacevic

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2010
hallo beste mensen ik heb een oude trust camera met wat fotoos op het interne geheugen van de camera.
nu kan ik de fotoos er niet afhalen omdat de drivers alleen werken op windows 98.ik heb ook trust al gemaild met de vraag.
wie kan mij helpen om te zeggen wat ik moet doen?
ik zou het op prijs stellen als iemand mij kan helpen.
mvrgr jan

Laatst bewerkt:
Begin eens om te vertellen welke camera het precies is en welke Windows versie je gebruikt.

Nu is het een beetje koffiedik kijken...

oke

het is een trust photocam lcd uit de jaren negentig
ik had trust al gevraagd en die hebben mij drivers voorgeschoten.
nu werken die alleen maar op windows 98.
ik heb zelf xp

Hoe wordt zo'n camera aan de pc aangesloten? Via een (mini-)USB aansluiting?
Als het via USB gebeurt, dan verwacht ik dat je onder XP geen drivers nodig hebt. Niet vergeten de camera dan in "Disk modus", "Transfer modus" (of iets dergelijks, als dat nodig is vlgs. de handleiding) te zetten vóórdat je 'm aansluit aan de pc.

Tijs.

Verwijder je e-mail adres maar uit je vorige posting voordat een moderator het doet: Het forum is niet bedoeld voor 1-op-1 hulp buiten het forum om.

Is handiger als je even meldt waar ik om vroeg: Hoe wordt de camera aan een pc aangesloten? (Zie verder mijn vorige posting).

Tijs.

Ok, wat meldt XP als je de camera aansluit (en natuurlijk de camera in de juiste 'modus' hebt gezet voor contact met PC)?

Kijk daarna in Apparaatbeheer, in Configuratiescherm -> Scanners en Camera's, in Schijfbeheer en in Deze Computer zaken zijn bijgekomen en wat de status ervan is.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan