vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.

tuttefrut

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2011
hallo,

ik moet een programma in C# maken als project voor mijn school, nu zit ik met een probleem waar ik het antwoord niet kan vinden op internet.

om te beginnen bij het begin:

ik heb een programma gemaakt in verband met een pakket te versturen.
dus ik heb enkele forms gemaakt met daarop naam, voornaam, adres,land, gewicht pakket, enz..
je kunt zo door die forms klikken en dan zo alles invullen ( dat is de bedoeling altans) en op het einde als je alles hebt ingevuld krijg je nog een laatste form met de dingen die je hebt ingevuld in de vorige forms ( een soort van overzicht/samenvatting)

nu het probleem is dat ik mijn invoer van op mijn eerste formulier niet zichtbaar kan krijgen in de textbox op mijn laatste formulier..

om te verduidelijken:

Dus de inhoud van deze geselecteerde tekst box wil ik in de tekstbox te zien krijgen om het andere formulier.
1)
10fvqc2.jpg

2)
dw86qr.jpg

De tekstbox op form 1 noemt : txtboxNaamAfzender
de tekstbox op form 2 noemt : txtboxAfzender

hoe moet ik dit doen?
ik moet jullie al wel zeggen dat ik nog maar net begin met C# dus mijn kennis is nog maar beperkt.
hopelijk kan iemand mij helpen :)

Laatst bewerkt:
Ten eerste welkom op dit Forum!
Ik denk iets van
Code:
txtboxAfzender = txtboxNaam.text

ik werk liever met VB, maar ik denk ik weet het niet zeker dat dit wel moet werken

Laatst bewerkt:
neen, dat heb ik ook al geprobeerd.
het probleem is dat ik die naam "txtboxNaamAfzender" niet kan zien/gebruiken als ik in de source van form2 zit..
daarom dat ik deze twee textboxen zogezegt niet kan koppelen

toch bedankt voor je snel antwoord :)

[CPP]txtboxAfzender.Text = Form1.txtboxNaam.Text;[/CPP]

;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan