Vraagjes over a-squared

Status
Niet open voor verdere reacties.

Helogat

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2008
Hallo, ik heb met de snelle prijsvraag het a-quared anti-malware pakket gewonnen, maar nu heb ik een aantal vragen:

ik heb wel eens vaker een systeemcrash, kan ik a-squared ook nog na de herinstallatie gebruiken?

Op hoeveel PC's mag ik het installeren.

Het is een jaarlicentie, begint dat jaar op het moment van inloggen/activeren of op het moment dat ik de code ontvang of op het moment dat helpmij de code ontvangt?

De licentie is geldig voor 1 PC zover ik weet, de licentie blijft geldig dus ook na herinstallatie van je systeem.
De licentie gaat in op het moment dat je die activeert in het online systeem van Emsisoft (maker van A-squared).

Meer info is uiteraard te vinden op de website van Emsisoft en op het forum van nucia.eu, waar het officiële Nederlandse onersteuningsforum zich bevind.

Het makkelijkste is om a-squared Anti-Malware te installeren als 30-dagen versie.
Na 28 of 29 dagen kun je je licentiecode gebruiken om een jaarlicentie aan je a-squared account te koppelen. (Zie ook deze uitleg). Het jaar gaat op dat moment in.

Wanneer je om een of andere reden je pc formatteert en alles weer opnieuw gaat installeren kun je a-squared ook weer installeren. Gebruik dan in a-squared je gebruikersnaam (e-mail adres) en het wachtwoord dat je van Emsi had ontvangen.

Een licentie voor 1 pc mag ook maar op 1 pc tegelijk gebruikt worden.

Het makkelijkste is om a-squared Anti-Malware te installeren als 30-dagen versie.
Na 28 of 29 dagen kun je je licentiecode gebruiken om een jaarlicentie aan je a-squared account te koppelen. (Zie ook deze uitleg). Het jaar gaat op dat moment in.
Aan zo-iets had ik ook al gedacht

Heb je ook nog een oplossing op dit:
*knip*

Laatst bewerkt:
Dat kan gewoon, je account is gekoppeld aan een licentie. Je PC staat er eigenlijk buiten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan