Vraagjes router

Status
Niet open voor verdere reacties.

sluysen

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2003
ik ben van plan om een router te kopen (welke weet ik nog niet maar liefst niet te duur)
maar ik zit met een paar vraagjes nl

1) Kan ik een PS2 op een router aansluiten (met netwerkadapter enzo)

2) Kan ik een router aansluiten op een telenet (breedband) verbinding aansluiten waar ook al een pc op aangesloten is?

3) Moet je ene extra verbinding aanmaken voor een router of lukt dat met bovenstaande verbinding?

alvast bedankt voor de moeite

De UTP kabel van je modem douw je in je router, je voert wat instellingen in (die van je provider) en je kunt andere pc's inpluggen :thumb:

Of je een PS2 in kan pluggen weet ik niet, als je op de ps2 een UTP kabel kan aansluiten dan wel :)

Hallo

1] ps2--- > keyboard !!!! (dus .....noppes..)
2] Uiteraard ...........
3]Kabel in -----> router / dan doorlussen naar de diverse p.c.'s.....

V/d volledigheid....

Routers zijn meestal/altijd?? rj 45 connector.

Netwerkkaarten ook , dus wat heeft een ps2 connector hiermee te maken ???

Een heel goede & goedkope router zijn die v/h merk sweex , zie maar eens op hun "site" .....

P.s. .....is bij mij ook telenet.....en deze werkt reeds diverse jaaren piccobello..............

Peter

maar ik snap niet wat je bedoeld met keyboard
als je nu je netwerk adapter op je PS2 aansluit en hem aansluit met je router, moet dit toch werken?

Hallo

Tsja..... dat kon ik niet weten ????

Vraag staat bij : "vraagjes router.."

Ik ging dus uit van een ....P.c. ....

Thanks "Mari@".. !!!!!

Peter

In de computer totaal stond een leuk artikel over routers en een test. Die bevestigde wat ik inmiddels ontdekt had...dat de vigor draytek een goede investering is!

maar als ik dus internet van bv: de beneden naar een verdiep wil krijgen (zonder gaten boren en kabeltjes doortrekken) heb ik een wireless router nodig (rond de 200€)

klopt?

Klopt !

Toch...als je door muren heen gaat gaat het ten koste van...voor kwaliteit vertrouw ik meer op draadjes.

Laatst bewerkt:
ik ga door muren heen, maar het komt omdat mijn pa geen draden kan trekken (er ligt boven parket en hij wil er niet in zagen enzo.

dusja, ik moet wel wireless nemen...

maar nu heb ik gehoord, dat er bij een wireless router geen van die ontvangers zitten...

uitleg graag...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan