vraagjuh over mijn mb ram geheugen

Status
Niet open voor verdere reacties.

HellKeeper

Gebruiker
Lid geworden
11 aug 2007
goededag
ik heb een vraag juh k heb afgelopen keer een ddr2 ram strip gekocht van 1 gig en had er 512 erin zitten ma sinsdien als k online spellen speel en terug wisselt onder het spelen na windows geeft hij een raare fout melding aan zowvan dat er een probleem is na het schrijven na het geheugen en toen ik die 512 al1 erin had zitten had ik nergens geen last van
wat kan dat zijn

alvast bedankt voor de hulp

vriendelijke groeten maarten

Ik heb hier niet veel ervaring mee maar als ik het zo hoor lijkt het me logisch dat hij de kaart niet herkent of erkent ;) mss moet je kijken welk merk het is en naar die site gaan, misschien moet je wat downloaden of zow :)

mah het probleem is oowk nog mn pc laat het niet zien wat voor merken het zijn dan moet ik ze open maken ik heb de rm ram strips oowk alweer omgewisseld 512 in slot 1 en de 1024 na slot 2 k heb het ookw nog getes en ben nu van 3 of meer foutmeldingen na 1 gegaan ma tune up 2007 en aida32 zeggen bijde niks over de geheugen strips ma het gebeurt vornamelijk als k ctrl+alt+del druk om na windows te gaan en dan terug gaat na het spel dan komt de fout en dat heb bij allemaal mmorpg spellen (internetspellen) of de forums van die spellen zeggen ze dat het een pc probleem is ma als er nog handige tips zijn zijn ze van hartewelkom k ga het ff proberen om te kijken als er drivers ervoor zijn in iedergeval bedankt

PS: toen ik die 1024 ddr2 533mhg strip erin heb gedaan moet ik windows oowk opnieuw activeren en dat was ook nieuw voor mij en andere mensen die ik het verteld heb

Laatst bewerkt:
Ja, als je vraagt wat het kan zijn dan moet je in de handleiding van jou computer en anders die van het moederbord kijken. Hier staat in welk geheugen gecombineerd kan worden en in welke bankjes die dan moeten zitten. Ook staat daar in of er opties moeten worden aangepast in het bios.