Vraagteken bij toetsenbord WM5

Status
Niet open voor verdere reacties.

Trustno1

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
13 okt 2000
Weet iemand hoe je bij de pocket pc met windows mobile 5 bij het toetsenbord de vraagteken kan krijgen. Kan deze niet vinden.

Zelfde probleem hier. Volgens mij is hij er gewoon niet! Niet echt logische maar ik kan hem echt niet vinden:confused:

Het gaat trouwens over het virtuele toetsenbord toch?

Ja die bedoel ik. Is toch raar dat deze er niet inzit.:confused:

Als je op google zoek zit het probleen niet bij wm5 maar kom het bij meerder toestel voor

Wanneer je aangeeft dat je de kleine toetsenbord weergeeft zit de vraagteken er wel bij.:cool:

Als je rechtsonderin op het driehoekje naast het toetsenbordje klikt krijg je opties te zien als je daarop klikt kan je kleine toetsen aanvinken.

oja dat had ik ook, druk gewoon op Grote toetsen (wel zo makkelijk) en dan op 123 dat knopje daar vind je alle maffe tekens..

Werkte in ieder geval voor Pocket PC 2002

Zodra je op grote toesten drukt krijg je heel veel toetsen niet meer te zien. Waaronder de uitroep teken en vraagteken.

oja dat had ik ook, druk gewoon op Grote toetsen (wel zo makkelijk) en dan op 123 dat knopje daar vind je alle maffe tekens..

Werkte in ieder geval voor Pocket PC 2002

Heel veel maffe tekens...maar geen vraagteken!;)

Zodra je op grote toesten drukt krijg je heel veel toetsen niet meer te zien. Waaronder de uitroep teken en vraagteken.

Ik heb hem standaard op kleine toetsen staan...Maar ik heb geen vraagteken. Waar staat hij bij jou ergens?

Zodra je de CAPS of SHIFT indrukt zie je hem rechtsboven verschijnen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan