vraagtekens i.p.v. foto's

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robbie66

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2010
Berichten
9
Hallo allemaal,
ik wil graag een webalbum maken van diverse foto's. Ik heb de foto's uit diverse mappen bijeen gekopieerd in een map. Met "Fireworks create slideshow" heb ik een webalbum gemaakt die ik in Dreamweaver wil bewerken. Maar als ik in Dreamweaver de slideshow open zie ik geen foto's maar wel vraagtekens in een blauw vierkantje. Wat doe ik verkeerd of wat moet ik anders doen om het weer goed te krijgen?

B.v.d.
vriendelijke groet, Robbie66
 
mogelijk staan de fotos niet in de juiste map.
of zijn de fotos niet aan de juiste map gelinkt..

je kan e.v.t. de code hier plakken.
zodat men even voor je kan kijken

of misschien heb je even een url waar die webalbum staat?
 
Hallo MegaByter,
ik heb het op het web gezet en is te vinden onder de link; http://www.svensweb.com/webalbumvoorbeeld/.
Het ziet er anders uit dan in Dreamweaver, de vraagtekens zijn vervangen door lege thumbnails met veel tekst.
Ik hoop dat het enige duidelijkheid kan scheppen, ik kom er niet uit. Ik heb het idee dat het komt omdat ik foto's heb gekopieerd naar een andere map en met die foto's aan het werk ben gegaan. Met andere foto's die ik niet heb verplaatst kan ik wel mee werken.

B.v.d.
Robbie66
 
Poef! 't Zijn nu ook weer niet de meest toegankelijke scripts... :eek:
Maar in welk mapje op de server heb je de foto's van die pagina opgeborgen (de thumbnails en de gewone)?

Met vriendelijke groet,
CSShunter
 
ik weet niet hoe bij anderen het ervoor staat maar dit krijg ik in mijn browser te zien (firefox laatste versie):
wwwsvenswebcomwebalbumv.png


ik heb even de codes bekeken maar dat ziet er naar mijn mening erg rommelig uit...
ik heb verder geen verstand xml
 
Hallo MegaByter en csshunter,
het is opgelost. Een onnadenkende fout, namelijk de map met foto's had ik webfoto's genoemd. De komma is of was de boosdoener.

Ik dank jullie voor alles. Ik moet nog aardig wat leren, dat blijkt.

Het zijn inderdaad veel scripts, maar wel makkelijk aan te passen waardoor de mogelijkheden behoorlijk groot zijn om een webalbum te maken naar eigen smaak.

Vriendelijke groet,
Robbie66
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan