• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

vrachtberekening

Status
Niet open voor verdere reacties.

fozziebear

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2006
Ik wil een excell file maken die uitzichzelf vrachtkosten berekend. om tot deze berekening te komen zijn er een aantal zaken die moeten worden ingevuld

1) aantal m3
2) aantal kilos
3) aantal pallets

Daarop komt dan een vrachtprijs uitrollen.Die wordt berekend daar wat het meeste o[pbrengt

Ik zal een voorbeelde geven.

5 m3 - 1500 kilo 3 pallets in dit gheval is het dus de pallets die tellen aangezien de conditie is 3 x 850 kilo = 2550 kilo
is dus meer als 5 x 333kilo = 1665 kilo dus kost in dit onderhavige geval dan 181,00 over dit bedrag komt dan wel een
diesel toeslag

Ik hoopp dat ik een beetje duidelijk ben

Bijlagen

fozziebear,

wat is het verschil met je vraag van gisteren?

Heb je niets aan de toen gegeven oplossingen?
Zo neen, wat ontbreekt er dan nog aan?

NB: de vraag van gisteren staat ook nog open.....

@ Haije - Mijn vraag van gisteren is echt een andere methodiek. Dit gaat puur over vrachtberekeningen maken.

@ marco broek. Thanks, maar is niet helemaal wat ik bedoel. Bij het invullen van de drie argumenten
(Kilos/M3/Pallets) moet er eerst gekeken worden wat het hoogste aantal kilos geeft (inidividueel) en daarna
pas moet eer gekeken worden naar het eind resultaat. Ik hoop dat ik me een beetje duidelijk uitdruk:o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan