QuiCk01
Gebruiker
- Lid geworden
- 9 jun 2007
Hallo!
Een tijdje geleden heb ik met veel pijn en moeite een pc samengesteld voor zelfbouw.
Toen besloot ik om nog even te doen met mijn huidige pc vanwege de euro's
Nu is die samenstelling dus verouderd en zijn sommige dingen beter voor minder (bijv C2duo)
Nu ben ik dus bezig met het samenstellen van een nieuwe pc alleen wil ik alles zelf doen dus niet via bijv alternate, paradigit o.i.d.
Ik ben begonnen met het zoeken van een processor. Dit word sowieso een Intel Core 2 Duo alleen twijfel ik tussen de E6600 en de E6750 de prijs scheelt 7 euro dus dat maakt niet veel uit.
even de gegevens:
Intel Core 2 Duo E6750 2.60 GHz, 1333 MHz, 4 MB , Boxed
En:
Intel Core 2 Duo E6600 2.40 GHz, 1066 MHz, 4 MB , Boxed
Begrijp ik het goed dat je bij core 2 duo de GHz x2 kan doen? Want ik heb nu een 2.39 Ghz en die is al 3 jaar oud.
Ik hoop dat jullie me tot hier alvast kunnen helpen:thumb:
QuiCk01
Een tijdje geleden heb ik met veel pijn en moeite een pc samengesteld voor zelfbouw.
Toen besloot ik om nog even te doen met mijn huidige pc vanwege de euro's

Nu is die samenstelling dus verouderd en zijn sommige dingen beter voor minder (bijv C2duo)
Nu ben ik dus bezig met het samenstellen van een nieuwe pc alleen wil ik alles zelf doen dus niet via bijv alternate, paradigit o.i.d.
Ik ben begonnen met het zoeken van een processor. Dit word sowieso een Intel Core 2 Duo alleen twijfel ik tussen de E6600 en de E6750 de prijs scheelt 7 euro dus dat maakt niet veel uit.
even de gegevens:
Intel Core 2 Duo E6750 2.60 GHz, 1333 MHz, 4 MB , Boxed
En:
Intel Core 2 Duo E6600 2.40 GHz, 1066 MHz, 4 MB , Boxed
Begrijp ik het goed dat je bij core 2 duo de GHz x2 kan doen? Want ik heb nu een 2.39 Ghz en die is al 3 jaar oud.
Ik hoop dat jullie me tot hier alvast kunnen helpen:thumb:
QuiCk01