vragen over laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

berehap

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2005
een vader van een kameraad van mij is in china op vakantie, nu heeft hij daar een laptop gezien, en misschien dat ik er ook 1 wil gaan kopen, maar er zit 1 nadeel bij, er zit geen netwerkkaart in, is het mogelijk dat er een netwerkkaart in een laptop geplaatst kan worden ???

en dan nog een vraag is dit eigenlijk wel een goeie laptop, want heb er niet veel verstand van":

ASUS
A3 1.73 Ghz 512 mb 60GB
8x dvd-rom open fast netwerk support

is dit eeen goeie laptop??

Laatst bewerkt:
Als er een pcmcia slot in zit kun je een netwerkkaart erin zetten en anders via usb.

Mocht je er wel 1 willen hou er rekening mee dat er geen nl versie van windows op staat en hoe het met het toetsenbord zit durf ik niet te zeggen

volgens mij kon daar zo de NL versie op van XP moest er wat overgezt worden duurt half uurtje, had ie het over, en netwerkkaart zit toch meestal standaard in een laptop??

maar is dit nu een redelijke goeie laptop om aan te schaffen? die een beetje van deze tijd is??

PS. weet iemand mss wat zo'n laptop nou kost hier in NL ???

Laatst bewerkt:
Je zegt zelf dat er geen netwerkkaart in zit dus ga ik daar dan ook vanuit.

Tja voor prijzen moeten we ook het typenummer weten van de notebook

is het wel een goeie laptop, die een beetje van deze tijd is ???? die voor een laptop een goeie snelheid heeft???

Geplaatst door berehap
een vader van een kameraad van mij is in china op vakantie, nu heeft hij daar een laptop gezien, en misschien dat ik er ook 1 wil gaan kopen, maar er zit 1 nadeel bij, er zit geen netwerkkaart in, is het mogelijk dat er een netwerkkaart in een laptop geplaatst kan worden ???

en dan nog een vraag is dit eigenlijk wel een goeie laptop, want heb er niet veel verstand van":

ASUS
A3 1.73 Ghz 512 mb 60GB
8x dvd-rom open fast netwerk support

is dit eeen goeie laptop??

als het fast netwerk support is zit er toch standaard een netwerk kaart in of zie ik dat ver keerd?

Is het een centrino of een P4? Wat wil je ermee doen. Voor tekstverwerken/internetten/dvd's kijken zal die goed volstaan maar of je er "zware" games mee kunt spelen....denk ik niet

@ mario:

dit stond erbij:
support intel note book computer special/pentium-m centra/and dothan 715/725/735/745/755 carry clock

(wat bovenstaande is weet ik niet)

nee het is niet echt voor games, maar voor dvd's kijken, en programma's zoals photoshop enzo dat werkt allemaal prima voor de rest? en internetten dat werkt allemaal wel heel snel ???

dus het is wel een beetje een laptop van deze tijd??

als het fast netwerk support is zit er toch standaard een netwerk kaart in of zie ik dat ver keerd
ik zei dat ik er niet veel verstand van had :p

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan