hier komt mij eerste post dus dit zal nogal onhandig gaan lopen, maarja eens moet de eerste keer zijn.
wat al duidelijk is aan de titel heb ik vragen over een moederbord. ik ben al een tijdje aan het sparen om een nieuw systeem samen te stellen maar ik ben er nou ook weer niet zo bekend mee. daarom zou ik graag aan jullie hier willen vragen of de configuratie die ik hieronder dalijk geef mogelijk is of dat er dingen niet in kloppen. Tips zijn natuurlijk ook heel erg welkom
. (ik heb deze post maar onder moederbord gezet omdat ik daar de meeste twijfels over heb, omdat ik niet zeker weet of alle aansluitingen kloppen.)
MSI 870A-G54 (moederbord)
AMD Phenom II X4 955 (processor)
MSI R5850 Twin Frozr II (videokaart)
Samsung HD256GJ (harddisk)
GeIL 4 GB DDR3-1333 Kit (geheugen)
Cooler Master Hyper TX3 (processor koeler)
Cooler Master GX550 (voeding) (ook veel twijfels over, heeft iemand wat tips)
Aerocool Vx-9 (behuizing)
Cooler Master Ultra Silent Fan SAF-S12-E1 (behuizing koeler)
Sony Optiarc AD-7260S-0B (cd speler)
Dit is dus de configuratie, mijn buget is 680 euro zonder monitor (voor als iemand tips heeft)
alvast heel erg bedankt
groeten van mij
[edit] ik heb het buget van 750 naar 680 gedaan omdat de 750 euro inclusief besturings systeem was... [edit]
wat al duidelijk is aan de titel heb ik vragen over een moederbord. ik ben al een tijdje aan het sparen om een nieuw systeem samen te stellen maar ik ben er nou ook weer niet zo bekend mee. daarom zou ik graag aan jullie hier willen vragen of de configuratie die ik hieronder dalijk geef mogelijk is of dat er dingen niet in kloppen. Tips zijn natuurlijk ook heel erg welkom

MSI 870A-G54 (moederbord)
AMD Phenom II X4 955 (processor)
MSI R5850 Twin Frozr II (videokaart)
Samsung HD256GJ (harddisk)
GeIL 4 GB DDR3-1333 Kit (geheugen)
Cooler Master Hyper TX3 (processor koeler)
Cooler Master GX550 (voeding) (ook veel twijfels over, heeft iemand wat tips)
Aerocool Vx-9 (behuizing)
Cooler Master Ultra Silent Fan SAF-S12-E1 (behuizing koeler)
Sony Optiarc AD-7260S-0B (cd speler)
Dit is dus de configuratie, mijn buget is 680 euro zonder monitor (voor als iemand tips heeft)
alvast heel erg bedankt
groeten van mij

[edit] ik heb het buget van 750 naar 680 gedaan omdat de 750 euro inclusief besturings systeem was... [edit]
Laatst bewerkt: