Vragen over Onderwerp

Status
Niet open voor verdere reacties.

davide454

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2010
Hoi.....
Wij hebben voor school een onderzoek over robot's gedaan
Nou moeten wij een paar begrippen uitleggen in ons verslag.
alleen dachten wij dat we misschien hier wel wat verduidelijkheid kunnen krijgen
nee we gebruiken het niet helemaal in ons verslag het is alleen maar om de onderwerpen te verduidelijken de onderwerpen zijn:
Protocol
Bluetooth

Alvast bedankt:thumb:

K dankje,
Alleen heb ik hier bijna niks aan...
Natuurlijk kijk ik op wikipedia en google.
Maar ik dacht dat mensen mij hie misschien beter en verder konden helpen..
Dus we zoeken door;)

Je hebt het over "begrippen uitleggen" en "het is alleen maar om de onderwerpen te verduidelijken" maar je moet het dus ook heel technisch uitleggen..?

Protocol: kan je zien als een overdracht contract(zoals het er veel protocolen zijn ook in een konningshuis)als jij engels kan en ik kan engels dan kunne we elkaar verstaan.Bij protocolen is er vooraf bepaald welke situatie je kan verwachten dus ook bits bytes lengtes ervan van packet:een packet is dan een serie van bits waarbij er een verzender is en een ontvanger is bepaald op een bepaalde plaats in de serie bits.verder kan je altijd het ipx protocol verwijder op je computer daar wordt enkel verteld waar het naar toe moet niet vanwaar het komt(zou vroeger niet meer traceerbaar zijn).Dan heb je inkapseling waarbij een packet in een ander packet wordt gestopt. Om via omwegen te versturen meestal om inhoud te controleren.Zo bestaan er systemen om dan een foutdiagnose van naturlijke invloeden te bepalen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan