vragen over SLI

Status
Niet open voor verdere reacties.

psychokai

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2005
ey tweakers

ik heb een nieuw moederbordje met sli, nu heb ik een redelijke kennis van hardware maar sli technologie is echt nog helemaal nieuw voor me dus hoop dat er iemand is die er veel vanaf weet.
Wat ik nu begrepen heb,moet je 2 identieken kaarten hebben, klopt dit? want ik zie mensen die 2 kaarten aanbieden voor sli maar het zijn 2 verschillende.
En dan nog een vraagje, zijn alle kaarten van tegenwoordig compaitable met sli of moet je echt kijken of ze het wel ondersteunen, kan voor een leuk prijsje de 7900 xt 512mb van sapphire kopen maar bij bijv alternate.nl staat bij deze kaart niet of die sli ondersteund.
Graag wat opheldering van de sli kenners.

alvast bedankt :thumb:

Euhm, het is de prijs niet waard er een tweede videokaart in te steken. Maar je moet niet twee identieke kaarten hebben. Of het met deze gaat weet ik niet exact maar ik denk van wel.

voor sli heb je 2de zelfde kaarten nodig deze info staat gewoon in je moederbord handleiding.
of het waard is om dat te gaan draaien niet echt haast geen een spel ondersteun het nog.

maar heb me moederbord nog niet binnen :D
en toch 2 identieke kaarten he, da8 al dat ik het ergens gelezen had.

staat namelijk in al mijn handleidingen van men sli bords ook de verkooper had het gezegt.

ahja ok dat klopt, met ati crossfire moet je niet 2 dezelfden hebben. Ik dacht dat het met nvidia wrs ook zo zou zijn. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan