Vragen Samsung Smart TV

Status
Niet open voor verdere reacties.

SPOXYWOXY

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 okt 2013
Ik ben sinds vorige de eigenaar van een Samsung UE46F6510SSXXN Smart TV. Ik heb echter twee dingen waar ik maar niet uit kom..

1. Ik wil graag met de afstandsbediening van Samsung (zowel de normale als die met touchpad) de HD recorder van Ziggo (Cisco) kunnen bedienen. Het is momenteel alleen maar mogelijk om de recorder uit te zetten met de touchpad AB door middel van de STB knop. Ik wil echter ook met de Samsung AB kunnen zappen. Is het überhaupt mogelijk dit te koppelen?
  2. Als ik de Smart Hub open, zie ik rechts gelijk wat er speelt op de andere zenders. Als ik daar bijvoorbeeld een ander kanaal aanklik, dan lijkt het wel alsof de TV van kanaal wil switchen, maar blijft hij toch op hetzelfde kanaal staan. Erg irritant..
  3. Ik heb door middel van Samsung Link bepaalde mappen gedeeld met de Smart TV. De TV zet echter alle bestanden in drie mapjes, namelijk Video, Pictures en Music. Is het niet mogelijk om me eigen mapjes te laten zien? Want nu zoek je je dood voor bijvoorbeeld een afbeelding aangezien alles op één hoop is gegooid.

1) Afhankelijk of je setup CEC ondersteund en de juiste commando's over kunt zenden. De verbinding moet dan in ieder geval gemaakt worden met HDMI 1.2 (en dat moeten beiden dus ook ondersteunen). Antwoord is dus: misschien

3) Dat is de DLNA standaard. Als je shared met SMB is dat wel mogelijk, maar moet je televisie wel ondersteunen. Overigens ondersteund DLNA wel mappen onder "video" en "music" en "photo". Dus in principe moet het wel kunnen, maar de 3 hoofddirectories staan inderdaad vast.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan