VragenForum, www.VragenForum.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevinos

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2003
Beste,

Vragenforum is een forum dat bedoeld is als online helpdesk voor alle vragen problemen op computergebied.

"VragenForum de plek voor jouw vraag!"

http://www.vragenforum.nl

Wat vind je ervan?

De site is netjes. Toch denk ik niet dat helpmij.nl er een concurrent bij heeft (om die term te gebruiken). Internet is bezaaid met computer-fora en slechts een aantal blijven bestaan.

Ik zou een ander forum-onderwerp hebben gekozen, eentje die origineel is. Dat dit bijzonder moeilijk is weet ik, maar ik denk dat je dan meer bezoekers zult trekken.

We zijn pas sinds jullie online op het .nl domein en met iedere maand meer dan 100 nieuwe leden dit o.a dankzij onze forum-promotor.

We zijn al meerdere computer fora voorbij gegaan en we worden iedere dag groter.

Dus zit je ook met een vraag of probleem kom dan een langs.

Geplaatst door kevinos
We zijn pas sinds jullie online op het .nl domein en met iedere maand meer dan 100 nieuwe leden dit o.a dankzij onze forum-promotor.

Je zult juli bedoelen? Tussen juli en december zitten 6 maanden, laten we van 5 uitgaan. Dan zou je meer dan 500 leden moeten hebben. Ik lees op de site "We hebben 218 geregistreerde gebruikers" wat klopt er niet aan deze rekensom?

Net als M@rio blijf ik ook wel bij helpmij, bevalt mij uitstekend.

Geplaatst door kevinos
Dus zit je ook met een vraag of probleem kom dan een langs.

vertel me een waarom ik bij julie langs zou moeten komen als ik helpmij heb ??

vragen forum : De gebruikers hebben in totaal 3674 berichten geplaatst
We hebben 218 geregistreerde gebruikers

helpmij : Aantal geregistreerde gebruikers: 32674
94133 Vragen in totaal | 698754 Berichten in totaal

Laatst bewerkt:
Geplaatst door kevinos
En hoeveel van die nieuwe aanwas blijft actief na geregd te hebben ? ;)

Op zich een leuk initiatief, maarrrr......er zijn er al zoveel van, waaronder een steengoeie: deze

De enige reden dat je hier dus aanmeldt is omdat je zelf een ander forum wil promoten.

Hoe zou je het vinden als de 32674 gebruikers van helpmij.nl, helpmij.nl komen promoten op vragenforum.nl?

Laatst bewerkt:
Het forum ziet er inderdaad leuk uit.
Maar ook ik blijf bij helpmij, zeker gezien de antwoorden die met name moderators geven, die op z'n minst een stuk beter hadden gekunt of gecontroleerd hadden moeten worden op juistheid.

Klein voorbeeld http://www.vragenforum.nl/viewtopic.php?t=654
Met name de laatse reactie van 'Maardiweb', na 2 seconden googlen het antwoord bij 811 hits.........waar inderdaad dus het goede antwoord tussenzit.

Toch maar helpmij..........

Ik hou het wel bij helpmij.nl, maar voor de rest ziet het er leuk uit

Groeten Oossie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan