vreemd bittorrent probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0175

Banned
Lid geworden
21 feb 2007
Berichten
507
ik download al lang via bittorrent echter valt me nu op dat downloads met 12000 seeder-leechers volgens isohunt en torrentz.com niet echt willen downloaden hij start heel langzaam en stopt regelmatig helemaal ook na langere tijd komt er geen snelheid in.
bij exeem of azureus staat trouwens 10 seeders/leecher of soms nog wel minder dus niet de aantallen die op isohunt en torrentz.com staan vermelt)
bij torrents met 200 seeders/leechers gaat het downloaden prima (m'n verbinding heeft een snelheid van 3 mb) hoe ken dit nu?
kort gezecht: meer seeders en leechers meer snelheid maar heel veel leecher/seeders is geen snelheid lijkt het
 
Laatst bewerkt:
Belangrijk is de verhouding seeders/leechers...... 100 seeders/3850 leechers [op woensdag als er weer een nieuwe aflevering van House geupload is] gaat heel langzaam....
1200 seeders/ 300 leechers kan razendsnel gaan.........
 
En die K*Thoofden die hun programma afsluiten nadat het bestand bij hun 100% gedownload is, mogen van mij de Ter*ng krijgen...
Ben je vrolijk aan het dowloaden met 16 seeders, volgende dag met diezelfde download heb je er maar 1. Vervolgens komt er weer 1 bij, en sluit direct zijn programma...dus weer terug naar 1. En wanneer het percentage van het bestand onder de 100% komt, en er weer boven, is het bestand al weer naar de knoppen..want dan is het bestand kleiner dan winrar leest, en kan winrar het weer niet lezen....heel het bestand naar de knoppen..

Fijne dag nog

Niels

p.s. sorry dat ik ff dit topic naar boven schopte...:confused:
 
Laatst bewerkt:
-

wallie dit is geen reactie op mijn vraag, al ben ik het wel een beetje met je eens hoor kijk maar naar mijn handtekening
 
Ik weet ook niet goed wat je vraag is, kan je deze in 1 zin even stellen, want het valt een beetje moelijk voor mij uit je verhaal te halen. Waarschijnlijk kan je ik ermee helpen...;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan