Vreemd gedrag AVG

Status
Niet open voor verdere reacties.

ingmar

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2001
Sinds een week gebruik ik de AVG virusscanner, versie 8.5.364. Gisteren wou ik even updaten en kreeg de mededeling:

Update is mislukt.
Ongeldig CTF-controlebestand voor update.

Ik heb vanuit AVG de updatebestanden verwijderd (Geavanceerde instellingen/Update/Beheer) en daarna ook nog gekeken in Documents and Settings\AllUsers\Application Data\AVG8\Update\Download of ze echt weg waren. Dat was het geval. Maar updaten ging nog steeds niet.

Vervolgens heb ik AVG gedeïnstalleerd en opnieuw geïnstalleerd. Maar bij het updaten ging het meteen weer mis, met dezelfde foutmelding als boven.

Vanochtend kon ik opeens wel weer updaten, zonder problemen. Heeft iemand een idee hoe deze problemen in de toekomst te voorkomen/verhelpen zijn? Er moet toch een simpeler oplossing zijn dan herinstallatie + 1 dag wachten?

Alvast bedankt voor je antwoord,
I.

Laatst bewerkt:
Je kunt altijd eerst even bij de maker zoeken naar een oplossing. De foutmelding in Google en als 2de link staat hij er al bij. Gebeurt helaas wel eens dat de download niet goed zijn bij AVG. De volgende dag zijn er weer nieuwe en is het meestal weer opgelost. Zo niet dan onderstaand uitvoeren.

http://www.avg.com/nl.faq.keyw-ctf

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan