Vreemd Gedrag Browser (patch.exe En Patch.nfo), Na downloaden van LimeWire

Status
Niet open voor verdere reacties.

ElsyV

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2007
Ik heb een hekel aan LimeWire maar wou toch aan een gratis programma komen. Had ik het maar nooit gedaan...

Ik heb een zip-file gedownload en gescand met Norton 2010. Deze was veilig.
In het zip-file zaten 3 dingen:

1. patch.exe
2. patch.nfo
3. torrent Demonoid.com.txt

Ik heb op alle drie geklikt maar het programma dat ik wou hebben startte niet op.
Na een tijdje kwam Norton wel met een mededeling dat er een bedreiging was en heeft deze verwijderd.

Maar.....
Steeds lijkt het alsof er iets probeert op te starten. Als je kijkt naar je browser en dan vooral naar de 3 blokjes rechtsboven (FF) minimaliseren, verkleinen en afsluiten, dan knipperen ze iedere paar seconden en heel even zie je bij je muisaanwijzer een blauw rondje. Als je in het zoekvak van Google een lange zin intypt dan vernieuwd deze weer na enkele seconden en moet je opnieuw iets intypen.

Norton vind niets met een totale systeem scan. Ik heb RegistryBooster al aangeschaft maar dit helpt ook niet.
Ook ben ik naar verschillende herstel punten terug gegaan maar ik krijg steeds de foutmelding dat deze niet is gelukt omdat er iets fout is gegaan tijdens het uitvoeren.

Wat zou het kunnen zijn en hoe kom ik er vanaf?

Het lijkt mij dat jouw pc toe is aan een malware inspectie. Daartoe kun je een Hijacklogje plaatsen. Voordat je dit doet moet je wel een paar testjes uitvoeren. Klik.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan