Vreemd gedrag in Dreamweaver

Status
Niet open voor verdere reacties.

Monique23

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2008
Voor het maken van websites schrijf ik HTML tekst gekoppeld met CSS in de Show Code View van Dreamweaver MX.

Ik ben nu bezig met de opzet van een nieuw ontwerp en heb nogal vreemd gedrag gesiganeleerd binnen Dreamweaver waarvan ik niet begrijp hoe dat komt :confused:

1) Op het moment dat ik het bestand (index.htm) open, geeft Dreamweaver direct aan dat het bestand gewijzigd is, terwijl ik nog niets gedaan heb. Als ik dan bijvoorbeeld een "preview in browser" wil doen, moet ik eerst het bestand saven...

2) Verder nog iets vreemds. Voor de duidelijkheid van de opzet van de site, verspring ik altijd mijn HTML-code, bijvoorbeeld:

Code:
<div id="header"><!-- start header -->
	<div id="skip"><!-- start skip -->
		<a href="#mainnav" title="Spring naar het hoofdmenu">Hoofdmenu</a> | <a href="#subnav" title="Spring naar het submenu">Submenu</a> | <a href="#content" title="Spring naar de inhoud">Inhoud</a>
	</div><!-- einde skip -->
	<div id="voorwaarden"><!-- start voorwaarden -->
		<a href="#" title="Sitemap">Sitemap</a> | <a href="#" title="Privacy Statement">Privacy Statement</a> | <a href="#" title="Disclaimer">Disclaimer</a> | <a href="#" title="Copyright">Copyright</a> | <a href="#" title="Contact">Contact</a>
	</div><!-- einde voorwaarden -->
</div><!-- einde header -->

Sommige stukken tekst worden met het openen ineens weer anders in mijn HTML-code gezet, dus bijvoorbeeld naar voren en regels gesplitst over verschillende rijen.

Heeft iemand enig idee hoe dit komt???

Alvast bedankt! :thumb:
Monique

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan