Vreemd geluid tijdens spellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DjViper

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 nov 2001
Berichten
1.083
Hoi.

Sinds kort heb ik een vreemd geluid tijdens sommige spellen. Heb een live 5.1 player van SB en windows XP
Nieuwste direct X drivers en de nieuwste drivers voor de soundkaart al een tijdje geinstalleerd.

Tijdens sommige spellen krijg ik een geluid die klinkt als 4 toontjes achter elkaar aan en dan weer weg dan weer terug, dread dread dread zo ongeveer...

Waar kan dat aan liggen en hoe los ik dat op..

Groetjes, Anne
 
Zoiets had ik ook, heb rechtsonderin het icoon "volume" opgezocht, geopend en line in uitgevinkt. sinds toen geen problemen meer gehad.
 
Geluid

Hoi...

Dan zal ik dat ook eens proberen of dat werkt... lijkt mij een simpele oplossing en daar hou ik wel van...

Groetjes, Anne
 
Hoi

hoi,

Dit heeft niet mogen baten, heb ondertussen wel de kaart op een andere pci slot gezet dit heeft een beetje geholpen.... maar nog niet helemaal

Groetjes, Anne
 
Heb jij een surround set? Dit had ik namenlijk ook. Toen ik de stekkertjes omwisselde was het over.
 
Geluid

Hoi,

Ja ik heb een surround sound systeem... Maar de stekkers verwisselen zal toch niets uit maken toch, aangezien ik niet de front naar back kan doen dat klinkt niet... of wel... hoe bedoel je...

Groetjes, Anne
 
Herstel. Ik bedoelde 1 stekkertje eruit laten. Bij mijn set moest ik de zwarte stekker (dus niet van de front en de rear speakers) eruit laten om fatsoenlijk geluid te hebben.
 
OOO

Hoi,

Hmm... dat is dan vreemd... heb maar 1 stekker voor front 1 voor rear 1 voor subwoofer en 1 voor stroom...

Maar ik denk dat ik ook bijna weet waar het probleem aan lig... Heb windows 2000 geinstalleerd en daar deed het geluid prima, totdat ik 1 programmatje installeerde maar dat moet ik nog effe uitzoeken of het daar nou precies aan ligt...

Jullie horen van mij..


Groetjes, Anne
 
Opgelost

Hoi,

Na goed te hebben zoeken ben ik er achter gekomen dat mijn download meter DUmeter de boosdoender was, blijkbaar kan ie niet overweg met onboard netwerk kaartjes, stop je een gewone netwerk kaart erin is er niets aan de hand...


Groetjes, Anne
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan