vreemd hoor!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ric

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2001
Berichten
123
Op de computer van een kennis is Windows XP Pro SP1 geinstalleerd. Verder staat alleen Word en Norton Antivirus erop.
Hij heeft een Maxtor 10GB HDD 7200 rpm.
Nu is er al 8,7GB van deze HDD in beslag genomen met deze 3 programma's. Dat kan toch niet!!!!
Overigens is de HDD fat 32 geformatteerd.
Wie van jullie weet hoe dit kan en hoe dit op te lossen.

Ric
 
zeker dat je maar een partitie hebt
 
Excuses dat het bericht 3 x is geplaatst. Dat was zeker mijn bedoeling niet.
Maar ik weet niet wie deze thread als "opgelost" heeft gezet, want ik heb nog steeds geen antwoord gekregen. Het probleem is er dus nog steeds.
Deze hdd heb ik met de win98 diskette geformatteerd en er is slechts 1 partitie. Wat me wel opviel bij het formatteren is dat er behoorlijk wat tijd nodig was om beschadigde clusters te herstellen.

Ric
 
Het kan wel degelijk win xp pro onder fat32 had ik zelf ook draait prima. Ook heb ik win xp pro gehad op een pc met een 8gb harde schijf. Het rpobleem was wel dat de pc erg traag werd doordat de installatie van xp erg veel ruimte in beslag neemt.
Heb je je schijf alleen geformateerd???
ik zou eens proberen om je hele partitie te verwijderen. dan een nieuwe aan te maken, deze te formateren en dan opnieuw instaleren. Dan weet je zeker dat er geen bestanden zijn achter gebleven en dan zou alles minder ruimte in beslag moeten nemen. Ook van die programma's alleen het benodigde installeren, dus ook van windows. Alles wat je toch niet gebruikt neemt alleen maar veel ruimte in beslag
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan