Vreemd internet probleem

• Onderwerp starter Onderwerp starter Shade
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Shade

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 sep 2008
Ik heb een probleempje, daarom ben ik naar hier gekomen natuurlijk:p
Ik kan namelijk niet meer op internet met Internet explorer of Google Chrome. Ook kan ik niet meer aanmelden op msn. Vreemd genoeg werkt internet via Firefox wél uitstekend!
Volgens Live Messenger probleemoplossing heb ik mogelijk verkeerde firewall of proxy instellingen, maar uitschakelen vd firewall helpt niet.

Kan iemand me helpen?

Ps; ik heb net Ultrasurf gedownload om op school te kunnen chatten vie ebuddy, en heb dat even laten lopen op mijn pc thuis, wat een error gaf met mijn Visual studio debugger. Kan dit de oorzaak zijn van het probleem? En hoe los ik het op?

Alvast bedankt :)

EDIT: Andere gebruikers kunnen nog normaal internetten en msn gebruiken. Allen op mijn gebruikersnaam doet het probleem zich voor. Iemand een idee wat het probleem kan zijn?

Laatst bewerkt:
Mogelijk heeft Ultrasurf een instelling in het register gewijzigd, wat de huidige problemen veroorzaakt.
Heb je een proxy ingesteld voor je internet verbinding.

Oplossing : blijven surfen met Firefox, dat is sowiezo beter dan IE of anders een restore point terugzetten.

Mogelijk heeft Ultrasurf een instelling in het register gewijzigd, wat de huidige problemen veroorzaakt.
Heb je een proxy ingesteld voor je internet verbinding.

Oplossing : blijven surfen met Firefox, dat is sowiezo beter dan IE of anders een restore point terugzetten.

Idd, ik vind firefox ook beter, maar mijn messenger werkt ook niet meer, en Chrome was ook wel leuk. De enige oplossing is een restore point? of is er een ander manier?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan