Vreemd MySQL probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Helogat

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2008
Ik heb toen ik de server opnieuw geïnstalleerd heb (OS) de datamap van MySQL gekopiëerd, Ik heb deze map dan weer ingesteld als datamap van de nieuwe MySQL server.

Helaas werkt het nog niet helemaal naar behoren, en geeft de server wel érg vreemde foutmeldingen :confused:...
564698mysql.JPG

Ik heb nog ibdata, frm en db.opt bestanden.

Ik was trouwens aan het proberen dit op de lossen met deze handleiding:
http://www.mysqlperformanceblog.com/2008/12/17/recovering-create-table-statement-from-frm-file/

Wat moet ik nu doen of hoe kan ik dit probleem oplossen/de database weer herstellen?

Laatst bewerkt:
Die instructie/.jpg is niet te openen.

Daarbij is de manier van werken die je gebruikt hebt op zijn minst 'ongebruikelijk'. Normale manier van werken is een dump/export te maken met (bijv.) mysqldump.exe danwel via phpmyadmin en dan (via phpmyadmin of andere manieren) de database terug te laten aanmaken vanaf die dump/export.

Tijs.

Ik kan je niet helpen, maar wel fijn dat je vraag nu 'compleet' is.

Wat wel heel jammer is is dat je niet even een show tables gedaan hebt in je schermafdruk voor een overzicht wat er tot dan toe aan tabellen zichtbaar is / zou moeten zijn in je database rexacc.
Ook vermeld je niet of je innodb of myisam als basis voor de database en tabellen gebruikt hebt origineel.

Hopelijk vul je het nog aan en komen anderen met tips die je mogelijk verder helpen.

Tijs.

Ik heb innodb gebruikt ;)

In die database is alleen de table contactforms

en een show tables geeft alleen contactforms

Laatst bewerkt:
Als alleen tabel contactsforms in die database aanwezig is, waarom probeer je dan tabel abouts te repareren vlgs. je schermafdruk?

Je verhaal wordt vager en vager ipv. dat het duidelijker wordt...

Tijs.

Volgens de schermafdruk die ik hier zie/geplaatst meen te hebben ben ik rexcontact.contactforms aan het herstellen...

mysql5.JPG

Het plaatje is nu compleet. Hopelijk gaat er iemand reageren met goede tip(s). :)

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan