vreemd opstartprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

sadhinoch

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2003
Berichten
232
ik heb een pc die een raar probleem heeft
soms als ik de pc s'morgens aanzet dan reageerd hij
helemaal niet dan is het net alsof hij geen spanning
heeft. maar als ik het dan vijf of tien minuten later weer
probeer is er niets aan de hand en werkt hij weer prima.
dit doet zich zeer onregelmatig voor soms gaat het twee soms vier weken goed en dan is het weer twee keer in een week fout wie weet hier iets over
 
Ik denk dat je moederbord/voeding stervende is. Maar als hij het niet doet hoor je dat wel de ventilator van de voeding?
 
de pc is ongeveer vier maanden oud en als ik de pc aanzet is er totaal geen reactie
 
Er zit dus nog garantie op. Ik weet niet waar je je computer gekocht hebt, maar mij lijkt het het best om de computer terug te sturen/brengen en dat ze er dan naar kijken (waarschijnlijk een bija kapotte voeding).
 
ik heb al reeds contact gehad met de leverancier en de garantie is geen probleem maar omdat het probleem
zich maar soms voordoet is de oorzaak moeilijk te achterhalen en dus kan het zij dat ik de pc langere tijd kwijt ben.
dus dacht ik misschien heeft iemand ervaring mee
 
Daar heb je gelijk in, maar omdat het probleem hardwarematig is moet je bijvoorbeeld niet zelf de voeding vervangen want dan is je garantie verlopen... Maar nog even voor de duidelijkheid er gebeurt dus dan helemaal niets, ook niet heel even?
 
Ik vrees, dat het aan de voeding van je pc ligt.
Megabit vermoedt dat ook al.

Eens zal de voeding zijn geest gaan begeven, denk ik.

Het plaatsen v.e. nieuwe voeding is een werk van niets.
Vraag je leverancier de pc op te komen halen en na reparatie op dezelfde terug te brengen. Als het een goede leverancier is, dat mag je zo'n kordate service van hen toch wel verwachten?

Dennis.
 
er gebeurt helemaal niets alleen na een paar minuten
druk ik weer de schakelaar in en dan start hij wel
 
Geplaatst door DENNIS90

Het plaatsen v.e. nieuwe voeding is een werk van niets.
Vraag je leverancier de pc op te komen halen en na reparatie op dezelfde terug te brengen. Als het een goede leverancier is, dat mag je zo'n kordate service van hen toch wel verwachten?

Dennis.

Ben ik het mee eens.
 
sadhinoch,

Alhowel het probleem hoogstwaarschijnk aan je voeding kan liggen, kun je misschien toch een andere kabel proberen, want het betreft hier om een hardware probleem zo te zien.

Dennis.
 
ik zal eerst wel alle bedrading en de stekkertjes eens nazien en dan even afwachten wat hij doet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan