vreemd probleem (gefreez&...)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Selena

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2003
Gegroet mede computer fanaten, ik hoop weer even op jullie kennis te kunnen rekenen om mij te helpen met een probleem..

Ik heb net (alweer..) windows weer geinstalleerd (zonder formateren he), omdat de problemen zich begonnen op te stapelen.

Sinds een tweetal dagen krijg ik sporadisch deze vreemde gebeurtenissen met mijn internet browser, en blijkbaar niet alleen met mijn browser maar ook met alle textgerelateerde programma's:

pic1, pic2

Daarna begon de browser de laatste dagen ook nog vaak te freezen en zichzelf te sluiten als ik het opstart :confused:

en vandaag begon was t nog erger, want bij het opstarten was ie verschrikkelijk traag, wou eigenlijk bijna niet meer op gang komen eens hij voorbij de passwoord was.. dus heb ik weer windows geinstalleerd..

Nu ik weet niet of het probleem dus opgelost is, maar ik dacht dat het beter preventief was om te vragen of iemand weet waar dit aan kan liggen en wat ik eventueel nog allemaal kan doen. Ik heb al met ewido gescand, met mijn anti virus (die doet gesheduled scans om de twee dagen, mc affee), met s&d, met ad-aware, en met CCleaner. Verder niets speciaals met de pc gedaan..

Dank bij voorbaat aan iedereen die mij wilt helpen :)

Waarom niet geformatteerd?? Je zou het beter wel doen. Maar dit probleem komt mij bekend voor, bij mij was het een kapot moederbord, alleen was dit op windows 98.

misschien omdat ik toch liever niet al mijn programma's en documtenten kwijt ben? (ja ik kan dat op cd-roms plaatsen maar das veel werk en ook erg veel, en om dat daarna weer op te krijgen..) trouwens, het zou geen nut hebben volgens mij.. ik hoop dat het niet zoals je zegt een hardware probleem is :(

installeer je printer drivers eens opnieuw

(ik heb het een keer gehad met een foutieve printerdriver in combinatie met het univers lettertype)

nu heb ik wel een netwerk kaart, om mijn draadloze internet te kunnen hebben, en blijkbaar is dat het probleem, maar ik zie geen gele uitroeptekentjes staan, dus er zijn geen conflicten en hij werkt perfect, ik kan zonder probleem op internet! (kan de verbinding wel niet beveiligen, maar daarnaast heb ik dus geen problemen!) ik gebruik hem al tweetal jaren als niet langer en ik krijg altijd dit scherm (klikken) (dus alle jaren dak 'm gebruik krijg ik dit als ik hem afsluit). Ik snap er nix van.. Ik had voor deze kaart een andere, en die was kapot (al bij aankoop) dus we kochten deze, alles werkt, behalve dus die scherm bij t afsluiten, ik kan toch niet een andere kopen als er verder nix mee mis is he! heb 'm er al eens uitgehaald en weer geinstalleerd, hij zit dus goed, en tis nooit anders geweest.. de drivers zijn up yo date, dus het is vreemd..

Daarnet kreeg ik plots weer dit scherm(klikken) :confused: , heb snel foto gemaakt met digicam want er staat dus (sorry, tis in frans) dat hij 'het geheugen aan t ledigen is'! dus absoluut niet gezond he dat dat klinkt! en tis idd met Dlink plus (dat draadloze kaarttoestand)..

tis dus dan idd een hardware probleem, maar hoezo? hij werkt gewoon goed? en er zijn geen conflicten? en alles is up to date? me=very confused.... :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan