Vreemd probleem met inloggen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jpmr2

Gebruiker
Lid geworden
24 jul 2005
Sinds kort hebben wij een forum online op http://forum.japtuningshop.com
Het vreemde is dat de login gegevens niet onthouden worden. Keer op keer moet ik mezelf opnieuw aanmelden. Ook als er een bepaalde tijd geen activiteit is als ik op het forum ben moet ik opnieuw inloggen.

We hebben een kopie van dit forum staan onder http://forum.biodreamshop.nl en daar doet het probleem zich niet voor. Sterker nog, de webmaster heeft het probleem op geen van beide fora en kan dus ook niet controleren waar het probleem zit.

Ik heb het probleem op verschillende pc's alleen vreemd genoeg niet op m'n laptop.

Ik hoop dat er hier iemand is die ons verder kan helpen.

Tnx!

JPMR2

heeft naar mijn mening met coockies te maken.

kijk of je ergens een functie heb aangevinkt nooit coockies toestaan

of weer ergensander alle bestanden verwijderen waarneer browser wordt gesloten.

probeer het eens met die forum zelf en dan wachtwoord onthouden.

krijg je dan zo'n melding van deze site wilt gegevens bewaren toestaan ja, nee , nooit meer vragen ofzoiets.

als je dat heb aangevinkt zou je zoiezo je internetopties in default kunnen zetten.

ook is het misschien een optie om je coockies en tijdige bestanden te verwijderen en kijken of hij vraagt om het wachtwoord te onthouden.

Het gekke is dat het alleen op ons eigen forum fout gaat. Alle andere fora waar ik kom gaat het wel goed. Ik heb dus een heel sterk vermoeden dat het in het forum zit en niet in de pc. Ik heb op alle pc´s het zelfde probleem......

Ik heb zo´n idee dat er ergens een punt of een komma niet goed staat en dat die voor problemen zorgt. Maar omdat degene die dit soorts dingen voor me maakt het probleem niet heeft kan hij het ook niet controleren.
Hij heeft wel het cookie wat van het forum komt gezien en dat is volgens hem helemaal goed. De pest is alleen dat m´n forum het cookie niet ziet..... Om gek van te worden.

JPMR2

Testje

ik heb me ff geregistreed en het werkt inderdaad een beetje vaag.

je moest bij het registreren reeds aangeven of je wilde dat je werd onthoude dus dat je de volgende keer niet meer hoefde in te loggen.

werkte maar als ik kies voor coockies verwijderen enzo hoef ik nog steeds niet in te loggen dus het is inderedaad een vaage coockie. maar het licht dus waarschijnlijk aan

of je heb bij het registerenen niet aangevinkt dat je onthouden wil worden.
of je pc heeft door dat het een vage coockie is en acepteert hem gewoon niet.
of je browser/firewall/virusscanner verwijderd standaard de tijdelijke bestanden alleen dan beter als de ingebouwde functie van windows want die verwijdert hem niet.

ik ga nog ff op zoek waar hij hem heeft op geslagen.

Ik heb je idd binnen zien komen. Tnx voor de hulp alvast.

JPMR2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan