Vreemd probleem, moet laptop aanzetten om wifi op overige apparaten te krijgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

gladiator30

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2010
Hallo,

Ik zal het probleem zo duidelijk mogelijk uitleggen. Ik heb een wifi netwerk waarop meerdere apparaten zijn aangesloten, nl. 2 laptops, 1 tablet en 1 smartphone. Tot zover nooit een probleem gehad met het netwerk. Nu heb ik vorige week even wifi moeten uitschakelen en sindsdien een zeer vreemd probleem waar ik maar niet uit kom. 1 Laptop en de tablet maken nu geen automatische verbinding meer bij het opstarten, het vreemde is dat als ik de andere laptop opstart dan pakt hij ineens wel weer het netwerk op de andere apparaten. M.a.w ik moet dus nu eerst 1 laptop aanzetten om de andere 2 apparaten met wifi verbonden te krijgen. Ik heb van alles geprobeerd, router resetten, op alle apparaten netwerk herstelt, netwerk verwijdert en opnieuw erin gezet. Het werkt allemaal niet. Melding blijft ''verbonden met beperkte toegang'' of hij heeft totaal geen verbinding en zie een rood kruis door het netwerk. Wie weet wat hier het probleem is? Alvast bedankt.

Factory reset inmiddels ook geprobeerd, helaas probleem nog steeds niet opgelost. Zoiets wazigs heb ik nog niet eerder meegemaakt. Iemand anders een suggestie?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan