• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Vreemd probleem openen Excel bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

aat21

Gebruiker
Lid geworden
22 jun 2004
Ik heb nu een probleem met Excel, wat ik gewoonweg niet opgelost krijg. Ik hoop dat een van de lezers/deskundigen mij van dit probleem kan afhelpen. Het volgende is het geval:
Als ik vanuit een map een Excel bestand wil openen, wordt het programma Excel wel geopend, het bestand of programma (weet zelf niet welk) wordt gecontroleerd op virussen en dat staat er linksonderin "GEREED", maar het bestand is niet geopend.
Open ik eerst Excel en vanuit Excel open ik hetzelfde bestand, dan wordt dat wel goed geopend. Blijft irritant, maar dacht het dus met een omweg te kunnen omzeilen.
Maar aangezien ik veel werk met het samenvoegen van Excelbestanden met Word-documenten en bij het smanvoegen Excel wordt geopend op de eerstbeschreven manier levert dat dus wederom problemen op.
Opnieuw installeren, systeemherstel alles geprobeerd, maar niks werkt!
!!!HELP!!!

Hallo Aat21,

Het zou het volgende kunnen zijn:

Als je het bestandje opent en je ziet het werkblad niet:

Ga bovenin het menu naar "Window" en dan naar "Unhide" Selecteer het bestandje waar het om gaat.

Ik wil niet zeggen dat dit de oplossing is maar het kan er een zijn.

Mvg

BasMan

Werkt niet

Ook dit werkt niet.
Ik denk erover om mn hele MS Office te uninstallen en dan opnieuw te installeren.
Alleen dan zit ik weer met het probleem dat ik mn hele inhoud van mn Outlook kwijt ben. Kan je daar een back-up van maken die ik dan leter weer kan inlezen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan