vreemd probleem TV-out ATI Radeon X1250

• Onderwerp starter Onderwerp starter WPc
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

WPc

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 okt 2007
Ik heb voor thuis een PC in elkaar gesleuteld en probeer deze nu ook op mijn TV aan te sluiten..

Nu is het probleem dat ik geen beeld op mijn TV krijg, ik heb de Tv en PC met elkaar verbonden d.m.v. een composiet kabel.

Ik heb de drivers vanaf de cd geleverd bij het moederbord geinstalleerd.
Hier zat inbegrepen het programma catalyst control center en vanuit dit programma probeer ik de tv wat beeld te geven.
Het programma vind de TV wel maar ik kan deze niet als secundaire monitor mee laten draaien..
Wanneer ik de tweede monitor probeer in te schakelen flitst het even in mijn tv en dan gaat hij weer terug naar de beginwaarden(zoals in screenshot)

screenshot het veld voor de secundaire monitor is ook grijs, betekend dit wat misschien??

Het aparte is dat als ik het tv-icoontje naar het primaire scherm sleep ik een optie krijg "apparaten omwisselen"
wanneer ik dit doe springt mijn monitor uit en krijg ik beeld op mijn TV.

Iemand een oplossing??

Alvast bedankt

ik heb het zelfde probleem heb al verschillende drivers geprobeert maar ik kom ook niet verder

Heeft iemand hier reeds een oplossing voor?

Ik heb ook exact hetzelfde; De TV doet het wel maar dan niet tegelijkertijd met de monitor.
Het is het een of het ander....erg vervelend!

En ook ik heb dit probleem.

Alleen als ik via de Easy Setup Wizard mijn TV instel kan ik daarop mijn computerscherm zien. Mijn PC monitor doet dan niets meer.

Ik heb een ATI Radeon X1300..

Ik heb er inmiddels een oplossing voor..

Neem een 2e hands oude PC, sluit die aan op je TV en op je netwerk. Download met PC1 en haal met PC2 je films op om te kijken.. ;)

Makkelijker/beter/sneller is; Koop een andere Videokaart, dit onding werkt niet.. :p

(Oplossing 1 gebruik ik nu)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan