vreemd startprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henk48

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2001
Met enige regelmaat wil mijn pc niet starten. Alleen de ventilatoren draaien en er is geen bliep te horen. Het lampje van de harde schijf brandt wel. Ook de monitor blijft in de standby stand. Meestal lukt het me na een aantal keren uit en aan zetten het oudje van 2006 weer aan de praat te krijgen. Dan kan het zo maar zijn dat er dagenlang niks aan de hand is om vervolgens weer dezelfde nukken te vertonen. Wie weet wat er aan de hand zou kunnen zijn??

Probeer eerst eens een andere voeding, misschien even lenen, of uit een andere comp, dan kun je die uitsluiten, indien het probleem zich weer voordoet.

Zal toch een kweatie worden van deduceren.

Een oudje uit 2006?:confused: garantie?

sorry, het oudje is van 2000
Alle kaarten eruit en dat soort gein werkt niet. Dus toch maar op zoek naar een andere voeding. Mijn redenering was: iets is stuk of niet stuk, maar soms wel stuk en dan weer niet begrijp ik niet.

Auto die op 3 cilinders rijd, doet het wel, maar niet fijn.

Een elko, kan dit soort ongein veroorzaken, indien deze lek is, maar ook andere onderdelen in de voeding, of waar dan ook, moederbord, b.v., dan werkt het wel, maar niet altijd.

Een andere voeding lost het probleem helaas niet op. Moet ik nu vrezen voor mijn moederbord??

Hoi !

Zoals Lange Pier al zei: alles is mogelijk.

Lijkt op MOBO-probleem.

Heb je geen gele vraagtekens in apparaatbeheer als ie 't wel doet ?

Greetz,

Harry.

Naar mijn weten niet. Maar het ding heeft nu weer zijn dag niet; ik krijg ik hem vandaag niet aan de gang. Kan ik dus ff niet controleren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan