V
Verwijderd lid 9116
Hoi, ik heb gister voor het eerst zelf een pc in elkaar gezet alles loopt prima.
UnrealTournament geinstalleerd (niet 2003)
Ik kan het speel prima spelen totdat mijn pijltjestoetsen niet meer goed werken. Ik kan na 15 minuteen spelen niet meer vooruit lopen.
Hij loopt dan zelf vooruit :s
Ik snap er geen ene mallemoer van.
Ik heb het spel al eens verwijders en opnieuw geinstalleerd. Ander toetsenbord geprobeerd... geen resultaat.
Ik kan dan met alt tab wel terug naar Windows, de escape knop werkt ook gewoon, alleen de bediening is helemaal door de war lijkt het wel. om tee lopen hoef ik niets te doen , gat gaat gewoon vanzelf dan? Heel wazig het is gewoon opeens.
Mobo
Asus a7n8b
CPU AMD athlon 2600+
RAM: 512 MB ram Corsair 333 mhz
VGA: Gf 4 mx 440 SE
PSU: 300 watt
UnrealTournament geinstalleerd (niet 2003)
Ik kan het speel prima spelen totdat mijn pijltjestoetsen niet meer goed werken. Ik kan na 15 minuteen spelen niet meer vooruit lopen.
Hij loopt dan zelf vooruit :s
Ik snap er geen ene mallemoer van.
Ik heb het spel al eens verwijders en opnieuw geinstalleerd. Ander toetsenbord geprobeerd... geen resultaat.
Ik kan dan met alt tab wel terug naar Windows, de escape knop werkt ook gewoon, alleen de bediening is helemaal door de war lijkt het wel. om tee lopen hoef ik niets te doen , gat gaat gewoon vanzelf dan? Heel wazig het is gewoon opeens.
Mobo
Asus a7n8b
CPU AMD athlon 2600+
RAM: 512 MB ram Corsair 333 mhz
VGA: Gf 4 mx 440 SE
PSU: 300 watt
Laatst bewerkt door een moderator: