• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

vreemd verschijnsel

Status
Niet open voor verdere reacties.

jansm

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2014
Berichten
421
ik gebruik Office 10, Excel v14.
Sinds kort hebben al mijn tabellen iets vreemds tijdens het bewerken. Het betreft de tabjes boven, BESTAND START INVOEGEN enz.
Ik kan een van deze tabjes activeren (bv START) om een bewerking uit te voeren, maar als ik in de tabel een cel selecteer dan wordt altijd opnieuw BESTAND geactiveerd. Daarna moet ik weer START selecteren om de bewerking uit te voeren. Weet iemand wat er aan de hand is? Vermoed een instelling van Excel maar.......
 
Gebeurt het ook als je Excel in veilige modus start? (control toets ingedrukt houden nadat je op het Excel icoontje klikte)
 
JK, dank voor je reactie. Nee, in veilige modus werkt een nieuwe tabel normaal.
Als ik in veilige modus een bestaande tabel open, dan werkt ie ook normaal. Daarna heb ik deze tabel in veilige modus opgeslagen. Als ik deze tabel weer open in "normale" modus dan heeft ie wel weer dezelfde kuren. Ik zelf kom hier niet uit.
 
Kijk eens welke invoegtoepassingen er ingeschakeld zijn, misschien is er een 'foute' bij.
 
heb hem. Ik heb wat liggen rommelen met het lint. Weet niet meer precies wat ik gedaan heb maar probleem is verholpen
 
Laatst bewerkt:
Heb dit ook eens voor gehad maar weet ook niet meer hoe ik het toen heb opgelost gekregen. Dus had ik gehoopt om hier de oplossing te vinden mocht het ooit nog eens voorvallen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan