vreemd voorval geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

star3200

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2001
ik heb een heel vreemd voorval hier :D :)
soms komt er uit mijn boxen plots een of andere radiozender of iets in die aard, het is niet zo luid maar net verstaanbaar, als je de taal zou kennen :D klinkt iets Oosters :p Nu ik heb verschillende antennes aan de pc hangen -> draadloze tv verbinding en wifi, maar deze staan niet aan! ik kan het geluid ook niet luider of stiller zetten, zelfs als ik het geluid van de boxen volledig afzet blijft het even luid, gekgekgek :D misschien wordt ik wel bespioneerd door mijn logitec boxen ;)

vond het toch is het vermelden waard

:D Heb k nog ni gezien :D misschien eens alle films nagaan voor een oplossing :thumb: :p

misschien wordt ik wel bespioneerd door mijn logitec boxen
Of je hebt een geheim agent in de buurt wonen die zit uit te zenden en jij ontvangt het toevallig :p

Leuk, woon je net naast een terrorist...:confused:
Dit is grappig:D

James:)

volgende keer dat het komt zal ik het probere opnemen ;)

(ik dacht eerst aan internettelefoon die op een of andere manier via het stopcontact binnenkomt..maar zover ik weet worden zulke signalen weggefilterd in de zekeringkas)

Laatst bewerkt:
Na wat verder "onderzoek" ben ik tot deze conclusie gekomen:

1) 2 huizen verder staat er een grote antenne waarmee de buurman aan CB doet (-> een voorloper van het internet) dit werkt met geluidsignalen via satteliet.

2) mijn logitech boxen hebben een ingebouwde spoel (Frequency Directed Dual Drivers Technology) die ervoor zorgt dat het geluid overal tegelijkertijd, en beter gericht uitkomt

--> mijn conclusie --> de spoel vangt de sattelietsignalen van de antenne hiernaast op en zet ze om in geluid..:p ;)

lijkt me op het moment de meest aanvaardbare theorie :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan