Vreemd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joenekop

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2001
Gisteren hield m'n sitecom wireless router er opeens mee op dus moest ik nood gedwongen een nieuwe aanschaven..
Toen kon ik een mooi setje halen bij de dixons, een wireless router met 2 netwerkkaartjes.
Thuis de router aangesloten en het internet doet het weer, alleen heeeeeeel erg traag.. veel trager dan eerst :p waar kan dit aan liggen??

Hoi,

Heb je er last van op een laptop of desktop?
Een vriend van mij had ongeveer hetzelfde probleem en na de Wireless kaartjes in de bovenste PCMCIA slot gestopt te hebben werkte het wel snel...

Anders is het misschien wel een goed idee om de laatste drivers te downloaden en te installeren.

op beide erg vreemd. van de week ging het gewoon nog lekker snel.
Ik heb een Speed Touch Home modem van Alcatel, kan deze misschien niet samen met de sitecom router?

Overigens zijn er nog geen nieuwe updates te downloaden voor de WL-521R, of kijk ik verkeerd? :confused:

Die vriend van mij had exact hetzelfde. Op de 2 laptops ging het na verloop weer traag (HP 6000).
De 'Oplossing' heeft dus slechts tijdelijk geholpen. Na de sitecom set omgeruild te hebben voor een set van Belkin werkte alles wel naar behoren.
Wat het precies was kan ik niet zeggen maar het zou de combinatie of zo dan wel geweest zijn.. :(

Het hoeft niet altijd zo te zijn maar er kunnen wel eens problemen als het gaat om wel of niet compatible zijn.
Daarnaast is er het gezegde:you get what you pay for.

Belkin is veel hoogwaardiger dan sitecom resp Linksys,waarmee niet gezegd is dat het andere niet zou kunnen werken !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan