Vreemd!

Status
Niet open voor verdere reacties.

kromme

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2003
Mijn Pc draait met Xp pro. Als ik naar bed ga sluit ik hem netjes af . Sinds 3 dagen sta ik -s'morgens op en staan mijn Pc aan. Ik slaapwandel niet. Weet iemand wat dit kan zijn of moet ik de vraag aan Jomanda stellen Hahahaha
Groetjes
ger

Start.....computer uitschakelen en dan op de rode knop. Uitschakelen zo doe ik het al jaren.

Heb je toevallig die dagen een stroomonderbreking gehad? Bij een stroomonderbreking kan het zijn dat je pc terug opstart. Ik heb dit ook gehad.
Er is aan je pc nog een knop (waarschijnlijk aan de achterkant) die je ook kan uitzetten en dan gebeurd het niet meer.

succes

Ik heb 1x een stroomstoring gehad. maar dat was 2 weken geleden. zou het dus daaraan kunnen liggen?

twee weken lijkt me toch lang.
Als bij mij de stroom uitvalt en terug aan dan start de pc terug op als ik niet de pc uitschakel vanachter met het andere knopje.
In feite zet ge uwe pc gewoon in stand by en dan start die terug op bij iets vreemds.
Ga eens naar het configuratiescherm en dan naar energiebeheer en zet bij standby: nooit en slaapstand ook nooit. Kijken of die het dan nog doet.

succes

Laat iets weten.
Hoe staan die gegevens nu ingevuld bij Standby en slaapstand?

standby kan ik niet vinden en de slaapstand staat (allang) uitgeschakeld. Ik had afgelopen weken cq maanden niets aan me Pc veranderd. Ik werk al jaren met xp pro. Anders huur ik een exorcist in Hahahahah
Ger

Kijk eens in je BIOS. Daar kan je bij sommige moederborden instellen dat je PC aangaat als je op de spatie-balk of een andere toets drukt of je muis geweegt etc.
Ik zelf heb dat ook, alleen mijn huisdieren willen nog weleens 'snacht over het TB lopen. :-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan