vreemde adressen in hotmail verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

fransfit

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2007
Hallo allen
Een tijdje geleden is er een aantal dagen via mijn hotmailaccount mail verstuurd naar allerlei vreemde adressen. dat is met behulp van dit forum opgelost, hopenlijk voor altijd.
Als ik nu een mail verstuur en ik tik de eerste adresletter in het vakje krijg ik een hele lijst met namen te zien, de meeste zijn adressen die ook in mijn adressenbestand zitten wat ik zelf heb samengesteld. Maar er zijn er ook veel bijgekomen door de valse mails die vanuit mijn adres zijn verstuurd.Die staan niet in mijn eigen bestand. Zijn die te verwijderen en HOE dan.
Bedankt van Frans, Ayo. :thumb:

Naar menu contactpersonen gaan en dan beheren, tenzij je online gebruikt, dan moet je op de hyperlink van contactpersonen gaan en daar kun je ze beheren.

Ik snap niks van kun je het wat uitgebreider uitleggen, bedankt van Frans. Ayo.

Nou, als je op hotmail.com leest, dan moet je onder navigeer naar op contactpersonenlijst klikken. Op WLM heb ik het inderdaad ook niet gevonden.

Heb hetzelfde probleem, in mijn contactpersonen zitten de adressen niet, alleen al ik bij een te verzenden bericht in 1 van de adresbalken een willekeurige letter typ dan zitten er ook vele andere vreemde adressen bij.
Allerlei virusscanners en cleaners geprobeert echter zonder resultaat tot nu.
Incluus MSn-virusremover.
Met contactpersonen beheren kom je niet bij die adressen????

Meestal zijn dit laatst gebruikte adressen.
Deze kun je verwijderen als volgt:
* Begin met het typen van een adres (zodat de lijst met vreemde e-mail adressen zichtbaar wordt)
* Ga met de pijltjestoetsen naar beneden tot je op een adres staat dat je wilt verwijderen
* Klik op de delete toets

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan