Vreemde Auzureus kuren

Status
Niet open voor verdere reacties.

ceke

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2007
Berichten
86
hoi,

Ik was iets met Azureus aan het downloaden.
Plots kwam er bij mijn uploads een logotje van IE
Het bestand heete: De internet explorer-browser starten .Ink (779 B)
Ik probeerde het te verwijderen maar dan kwam er op: Verwijdering actie geweigerd. Deze download is het resultaat van een gedeelde bron. Om te verwijderen, verwijder de bijbehorende gedeelde bron. Ik heb al mijn momentele downloads verwijdert maar nog steeds kan ik het bestand niet verwijderen:confused:
Ik heb om details gevraagd:

org.gudy.azureus2.core3.global.GlobalManagerDownloadRemovalVetoException: Deze download is het resultaat van een gedeelde bron.
Om te verwijderen, verwijder de bijbehorende gedeelde bron
at org.gudy.azureus2.pluginsimpl.local.download.DownloadManagerImpl$2.downloadWillBeRemoved(DownloadManagerImpl.java:190)
at org.gudy.azureus2.core3.global.impl.GlobalManagerImpl$2.dispatchWithException(GlobalManagerImpl.java:136)
at org.gudy.azureus2.core3.util.ListenerManager.dispatchInternal(ListenerManager.java:367)
at org.gudy.azureus2.core3.util.ListenerManager.dispatchWithException(ListenerManager.java:275)
at org.gudy.azureus2.core3.global.impl.GlobalManagerImpl.canDownloadManagerBeRemoved(GlobalManagerImpl.java:995)
at org.gudy.azureus2.core3.global.impl.GlobalManagerImpl.removeDownloadManager(GlobalManagerImpl.java:1016)
at org.gudy.azureus2.ui.swt.views.utils.ManagerUtils$1.runSupport(ManagerUtils.java:331)
at org.gudy.azureus2.core3.util.AEThread.run(AEThread.java:69)

Weet er iemand de oplossing?

alvast bedankt:thumb:

ceke
 
Hoi,

probeer eens naar "gereedschappen" bovenin het menu te gaan, en dan naar "mijn gedeelde bronnen" (sneltoets ctrl+3), als het goed is moet die torrent daar ook staan, en dan kun je em verwijderen, werkte bij mij tenminste met een soort gelijk probleem. suc6.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan