vreemde beeldresolutie na crash van fotosoftware

Status
Niet open voor verdere reacties.

wilmpie

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2007
Hallo,

Gisteren was ik foto's aan het bestellen via de TNT fotosoftware op mijn computer met Vista Home Basic. De fotosoftware liep vast en vista ging automatisch een oplossing zoeken. omdat dat zoeken vaak wel eventjes duurt ging ik eerst eventjes wat eten, na een kwartiertje kwam ik weer bij de computer en klik ik eventjes met de muis om het beeldscherm weer aan te krijgen. Toen zag ik ineens dat de opmaak voor mijn vensters weer was gewijzigd in het standaard thema, dat is op zich niet zo erg, maar ook mijn beeldresolutie was helemaal veranderd. Bij mijn beeldscherminstellingen kan ik nu maar kiezen tussen 4 verschillende resoluties, waar mijn standaard resolutie (1440 x 900) niet tussen zit. Daardoor heb ik nu een heel vreemd beeld. Ook doet mijn slaapstand het ineens niet meer.
Heeft iemand enig idee hoe ik ik mijn normale resolutie en slaapstand weer terug krijg?
Alvast bedankt!:thumb:

Groetjes Willem

Je hebt iig de volgende twee mogelijkheden:
je kunt proberen te gaan troubleshooten hetgeen gemakkelijk zou kúnnen zijn, maar ook wel eens erg veel tijd in beslag kan gaan nemen of je voert systeemherstel uit naar het moment van vóór de ellende begon.

natuurlijk, systeemherstel, wat dom dat ik daar zelf niet aan had gedacht! Nu werkt de computer weer goed, hartstikke bedankt!:thumb:

Oké, goed dat het weer werkt zoals het zou moeten werken.
Herstel heeft maar één nadeel en dat is dat je nooit zal weten wat precies de oorzaak was. Echter, in jouw geval was de bron van de ellende vermoedelijk die software, dus echt belangrijk om te weten wát dan de precieze oorzaak is geweest, is helemaal niet interessant meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan