Vreemde bezoeker op website

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin32

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2002
Via de statscounter van mijn website zie ik al geruime tijd een vreemde bezoeke elke dagr die soms uren op mijn website verblijfd van deze instantie: Uwv Dmz Segment. Wat is dat voor iets?

Het is maar een idee hoor, maar misschien heeft die gene jou site als zijn startpagina staan, en opent als hij wil gaan intermeppen een ander tabblad, waardoor die van jou de hele tijd open blijft staan.

Enfin, de heer muziek was eerder met een logischere oplossing :)

Ok, maar wat heeft deze website te maken met mijn vraag?

Ik denk, dat het er op begint te lijken dat je vraag niet erg duidelijk is. Zou dat kunnen? ;)

Wat snappen we nou niet????

je vraag is:

vreemde bezoeke elke dagr die soms uren op mijn website verblijfd van deze instantie: Uwv Dmz Segment. Wat is dat voor iets?

Het antwoord is al een paar keer gegegeven; dat is het UWV die op je website zit

Maar waarom komen deze steeds op mijn website. Ik las daarover elders over op google dat er meer mensen dit zich afvroegen.

Misschien handig om zo langzamerhand eens te vertellen over welke site het gaat....

Hoe moeten wij nu weten wat het UWV op jouw site komt doen met de sumiere informatie die jij verstrekt.

Ik zou haast zeggen stuur de vraag via e-mail naar het UWV. Als iemand je vraag kan beantwoorden, dan zijn zij dat wel.

Sumiere informatie? Wat moeten jullie verder weten dan? Ik heb alles verteld wat er over te vertellen is...

deze mensen op het forum beantwoorden jou vraag en willen je helpen.
je wilt niet eens zeggen welke site het is, of heel vaag.
als je geen info wilt geven, kunnen ze je ook niet helpen.

en dan heb je nog het lef om te zeggen dat ze het toch niet snappen.

jou reacties geven echt blijk van weinig dankbaarheid aan hen.
wees niet verwonderd als een volgende vraag onbeantwoord blijft ...

als ik jou was zou ik hen toch bedanken voor de moeite.
eventueel meer info geven
en mijn oprechte excuses aanbieden.

je doet ermee wat je wilt

shidan

Zeg, hou je eens gedeist, figuur. Laat maar weer. Het is wel weer duidelijk dit is weer de website helpmijniet..punt nl...De groeten!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan