Vreemde dingen bij Wizard Windows-onderdelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

crash

Verenigingslid
Lid geworden
16 aug 2001
Ik ben een beetje de pc softwarematig aan het opruimen, dus ging ik ook bij "Wizard Windows-onderdelen" kijken of er nog wat aangepast moest worden.
Nu staan er twee dingen in zonder naam en zonder beschrijving.
Bij 1 van de twee is de knop "Details" beschikbaar ook daar alleen die incoontjes.
(zie screenshot)
attachment.php

De pc is gescand op Virussen/Trojans/Spyware in het Hijack this log stond ook niks vreemds.
Wat moet ik hiermee?:confused:

Bijlagen

• vreemd.jpg
    vreemd.jpg
    38,5 KB · Weergaven: 134
Ik heb die dingen niet, maar ik heb mijn Windows-onderdelen opgeruimd met XP-Lite Professional, dus ik heb vrij weinig Win-onderdelen. Volgens mij kun je het gerust weghalen, maak voor de zekerheid wel ff een systeemherstel van te voren ;)

Ik wil graag weten hoe het er komt.
Systeemherstel is geen optie, daar ik die niet gebruik.;)

Volgens mij had ik die logo's vroeger ook. Het kunnen extra OS opties zijn, bij mij neemt de Help-functie van Win al 30 mb in beslag :confused:.

In Win 98 staat het voor Groepsbeleid en is onderdeel van de Systeemwerkset (zie bijlage).

Guus.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Guus abc
In Win 98 staat het voor Groepsbeleid en is onderdeel van de Systeemwerkset (zie bijlage).
Dat is het ook niet, want er zijn meer onderdelen die deze icoontjes hebben.
Onder andere Windows messenger en WMI.

Geplaatst door crash
Dat is het ook niet, want er zijn meer onderdelen die deze icoontjes hebben.
Als ik even naar beneden had gescrolled, zou ik dat ook gezien hebben.:o

Guus.

Laatst bewerkt:
Ik heb ook ff gekeken maar ik heb geen één onderdeeltje wat ook zo groot is. Volgens mij kun je het wel missen.Maar das eigenlijk niet meer dan een gok.

Geplaatst door ~gijluiaard~
bij mij neemt de Help-functie van Win al 30 mb in beslag :confused:.
Als je het al niet gedaan hebt, zou je eens kunnen zoeken naar bestanden groter dan 50 mb. Misschien duikt er iets op dat het zou kunnen zijn. Misschien zelfs wel iets dat precies die bestandsgrootte heeft.

Guus.

Kan via de zoekfunktie geen bestand vinden van die grote.
sfc /scannow heeft ook geen resultaat opgeleverd.

Tja, als ik je systeem bekijk zit je niet echt krap in je schijfruimte, dus wat dat betreft hoef je die 56,8 Mb niet vrij te maken.
En als alles verder goed werkt, zou ik het gewoon laten staan.
Daar staat tegenover dat, als ik op mijn systeem naar alle items bij Windows Setup kijk, er eigenlijk niets bij staat dat na uitschakeling problemen zou opleveren. Oké, bepaalde zaken werken dan niet meer, maar dat kan simpelweg opgelost worden door het betreffende onderdeel weer in te schakelen. Dus je zou de gok kunnen wagen.

Guus.

heb uiteindelijk maar een schone installatie van Windows gedaan.
Dit omdat Windows niet lekker meer liep.:p

Geplaatst door Guus abc
Maar ben je die twee naamloze dingen nu ook kwijt?

Guus.
Ja, die zijn na de format wel weg.:p

Ik vind het wel vreemd en kan niet bedenken wat het nou was.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan