Vreemde dingen in outlook express!!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Biep
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Biep

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2002
Beste mensen,
sinds kort heb ik de computer van mijn man overgenomen en ben ik bezig die helemaal te schonen. Mijn Email heb ik omgezet naar zijn computer en alles komt binnen.
Nu de probleempjes:
In mijn postvak in kan ik niets verwijderen (zowel via delete, de knop en rechtermuis).
Zowel in mijn verwijderde en verzonden items krijg ik in het onderscherm: De map kan niet worden weergegeven
Deze map kan niet worden geopend.
Mogelijke oorzaken zijn:
Onvoldoende schijfruimte / Onvoldoende geheugen.

"Ik heb voldoende schijfruimte en voldoende geheugen."

Net probeerde ik iets door te sturen wat ik binnen had gekregen en kreeg ik de melding:
Er is een onbekende fout opgetreden. Protocol: SMTP, Poort: 0, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800C0131.
Daarvoor kon ik wel doorsturen.

Help, waar zit de fout???

Groetjes,
Bianca

update: Net wilde ik opnieuw opstarten en alles werd verzonden. Ik kan nu ook in verzonden en verwijderde items. Maar mijn berichten kan ik nog steeds niet deleten en krijg ik de melding dat er een fout is opgetreden.
Ik heb het wel vaker gehad dat mijn berichten pas bij het afsluiten van Internet, verzonden werden.

Update2: ik heb nu voor de zoveelste keer opgestart en nu kan ik opeens weer berichten verwijderen sinds uren.
Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurt maar de zoveelste. Waar zou dit aan liggen? Blijkbaar moet ik regelmatig mijn computer aan en uit zetten.

Laatst bewerkt:
Dit word als oplossing aangedragen voor het niet verzenden door de fout 0x800C0131:

je moet een bestandje Folders.dbx veranderen in folders.old.

Bron

Voor het delete uit de mappen weet ik het zo gauw niet .
Wellig iets met de instellingen te maken , hier staat een duidelijk beschrijving over de functie`s van Outlook Express.
http://members.home.nl/trapveld/uitleg.htm

Roby

Beste Roby,

Ik heb 3 van die folders. 2 van november 2004 en 1 van vandaag. Moet ik ze alle 3 veranderen of de laatste??

Alvast bedankt,

Bianca

Beste mensen,

Ik heb het veranderd en ik kan weer verzenden.

Hartelijk dank voor jullie tips.

Groetjes Bianca

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan